Va det jeg tenkteAlt mellom himmel og jord og enda litt merspesielt i konkurranse tider. Da vet vi ikke alltid helt selv hva vi skravler om og mister tråden en del ganger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Va det jeg tenkteAlt mellom himmel og jord og enda litt merspesielt i konkurranse tider. Da vet vi ikke alltid helt selv hva vi skravler om og mister tråden en del ganger
![]()
Ja du får sikkert litt mer roen over deg daSatser på det blir bedre når huset er ferdig![]()
Da har du vært flink og effektiv!I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer
Dere gjort på i dag?
Holder du på å bygge?![]()
Herregud som jeg gleder meg til å få kjøkken...
JeppVa det jeg tenkteblir jo fort en del innlegg om mange skriver her
![]()
Usj, glukosebelastning er noe drit! Hatt to så langt og må ha en til i uke 32. Gruer meg allerede selv om det er 7 uker tilDa har du vært flink og effektiv!
Jeg har "bare" vært hos legen og tatt glukosebelastningstest, en liten tur på jobb, grillet middag og vasket en maskin med klær - som gikk rett i tørketrommelen!![]()
Ja, skikkelig drit! Er i uke 30 nå, så var min siste! Startet på 4,8, og ga meg på 5,4. Så da trenger jeg visst ikke fler dette svangerskapet, så sant det ikke skjer noe!Usj, glukosebelastning er noe drit! Hatt to så langt og må ha en til i uke 32. Gruer meg allerede selv om det er 7 uker til![]()
Må ha flere på grunn av pcosJa, skikkelig drit! Er i uke 30 nå, så var min siste! Startet på 4,8, og ga meg på 5,4. Så da trenger jeg visst ikke fler dette svangerskapet, så sant det ikke skjer noe!
Hvorfor må du ha fler? Fikk du med smak eller?![]()
Høres godt ut, han hadde du i muffinsen?Da fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..
Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag
Ahh! Har du mye større risiko for å kunne få svangerskapsdiabetes pga pcos, altså? Hva er normale verdier for deg på test nå da?Må ha flere på grunn av pcosfikk med smak siste gangen ikke første
![]()
Er det glykosebelastningstest dere prater om?Må ha flere på grunn av pcosfikk med smak siste gangen ikke første
![]()
Hadde det med mellomsteAhh! Har du mye større risiko for å kunne få svangerskapsdiabetes pga pcos, altså? Hva er normale verdier for deg på test nå da?![]()
Hadde ganske like verdier som du sist jeg var inneAhh! Har du mye større risiko for å kunne få svangerskapsdiabetes pga pcos, altså? Hva er normale verdier for deg på test nå da?![]()
JeppEr det glykosebelastningstest dere prater om?
Måtte være du som kom med denHe he måtte jo det
Vært på jobbI dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer
Dere gjort på i dag?