Skravletråd April

c25705d51178f17612d8180c7d225b8e

Herregud som jeg gleder meg til å få kjøkken...

I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer :D

Dere gjort på i dag?

I dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.

Dere gjort på i dag?
Da har du vært flink og effektiv! :)
Jeg har "bare" vært hos legen og tatt glukosebelastningstest, en liten tur på jobb, grillet middag og vasket en maskin med klær - som gikk rett i tørketrommelen! :)

Va det jeg tenkte :) blir jo fort en del innlegg om mange skriver her :D
Jepp ;)
Jeg er nok ikke like flink som mange andre her inne :P jeg leser ikke alt, men svarer på det jeg kommer over eller når jeg får opp varsel :)

Da har du vært flink og effektiv! :)
Jeg har "bare" vært hos legen og tatt glukosebelastningstest, en liten tur på jobb, grillet middag og vasket en maskin med klær - som gikk rett i tørketrommelen! :)
Usj, glukosebelastning er noe drit! Hatt to så langt og må ha en til i uke 32. Gruer meg allerede selv om det er 7 uker til :P

Usj, glukosebelastning er noe drit! Hatt to så langt og må ha en til i uke 32. Gruer meg allerede selv om det er 7 uker til :P
Ja, skikkelig drit! Er i uke 30 nå, så var min siste! Startet på 4,8, og ga meg på 5,4. Så da trenger jeg visst ikke fler dette svangerskapet, så sant det ikke skjer noe!
Hvorfor må du ha fler? Fikk du med smak eller? :)

Da fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..

Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag

Ja, skikkelig drit! Er i uke 30 nå, så var min siste! Startet på 4,8, og ga meg på 5,4. Så da trenger jeg visst ikke fler dette svangerskapet, så sant det ikke skjer noe!
Hvorfor må du ha fler? Fikk du med smak eller? :)
Må ha flere på grunn av pcos :) fikk med smak siste gangen ikke første :P

Da fikk jeg endelig bakt de matmuffinsene jeg skulle ha lagd i lang tid. Men nå blir fryseren fylt med ny runde. Så nå har vi i 2-3 uker igjen. Kjekt! Synes det er veldig greit med matmuffins i matpakkene.. Bare ta ut av frysen om morgene og de er perfekte ved lunsjtider ..

Ellers er jeg så sliten jeg ikke orker noe særlig.. Heldigvis kommer mannen hjem fra jobbreisa si i dag
Høres godt ut, han hadde du i muffinsen?

Alltid deilig når man er flere :)

Må ha flere på grunn av pcos :) fikk med smak siste gangen ikke første :P
Ahh! Har du mye større risiko for å kunne få svangerskapsdiabetes pga pcos, altså? Hva er normale verdier for deg på test nå da? :)

Uff! Tung kveld :( frøkna har vært umulig å legge. Hun har vært sikkelig vrang ikveld :(
Tok henne opp for å lage en flaske melk. Da krabbet hun ut i gangen, satt seg på rumpa å slo på døra og ropte etter pappa :p nå ligger hun oppå meg i sofaen og halveis sover.

Venter fortsatt på pappan sin :p

Ahh! Har du mye større risiko for å kunne få svangerskapsdiabetes pga pcos, altså? Hva er normale verdier for deg på test nå da? :)
Hadde ganske like verdier som du sist jeg var inne :) vet egentlig ikke om det er større risiko da for å være ærlig. Men sikkert siden jeg må inn enda en gang :P

Dere gjort på i dag?
Vært på jobb :(
Men har både hentet og levert i bhg så det var artig :) (er nesten alltid sambo som gjør det pga mine arbeidstider)
Etterpå har vi bare slappet av hjemme :D

Back
Topp