Tirsdagens jakt på 7000 innlegg og 250 tråder

Må nesten spørre hvorfor du/dere skal starte så mange tråder..? :P
Fordi Tamara, Forumansvarlig, har utfordret oss til å klare det. 7000 innlegg og 250 nye tråder i dag, 10000 innlegg og 300 tråder i morgen, og jeg tror det er 8000 innlegg og 270 tråder på torsdag, sa legger hun til en fin premie som trekkes blant de 100 som har skrevet mest i april

Da trekkes det ut en ekstra premie til på en verdi av 2700(?) kr blant alle som ligger på topp 100 listen :) Om vi klarer ukesutfordringen.
Åj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller :D

Åj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller :D

Alt hjelper. :) Er ikke så tidkrevende om alle bidrar.
Sleng deg med i skravletråden. :) Mange hyggelige damer der! Snakk om alt og ingenting. :)

Hei og hurra for bra jobbet :-D

Jeg skal snart legge yngste, så jeg er nok klar fra ca 20 :-D
Jeg legger også yngste

Oppdatert status når hun har sovnet. Om ikke jeg som har vært våken fra fire også sovner. Prioriterer sånnsett i morgen og torsdag høyere. I dag regner jeg med vi snart er i mål.

Skravlingen går lett i skravletråden her på generelt :)
Om du ikke har noe å prate om,så får du som regel :p

Det er samlet for alle altså. Ikke hver for oss. Så hvert av dine innlegg teller også :-)

Og topp 100 krever bare sånn 2-300 innlegg på en hel måned normalt sett.

Status pr. 19.30:
Tråder: 230

Gjenstår:
Tråder: 20

Dette er etter tallene jeg har sett på, i alle fall! :)

Folk får spare tråder til i morgen snart da :)

Har spart trusetråden min til i morgen ja :p pluss to til jeg faktisk lurer på, men som jeg fint kan lure på frem til i morgen.
Jeg har... Vel sikkert fem tråder. Et par jeg faktisk lurer på. De kan vente likevel

Status pr. 19.30:
Tråder: 230

Gjenstår:
Tråder: 20

Dette er etter tallene jeg har sett på, i alle fall! :)

Veldig like de jeg har regnet meg fram til. ;) Dette klarer vi lett. :) Det er onsdagen jeg er mer bekymret over. Vi fikser nok det også! :D

Veldig like de jeg har regnet meg fram til. ;) Dette klarer vi lett. :) Det er onsdagen jeg er mer bekymret over. Vi fikser nok det også! :D

Ja, vi bør i grunn klare dette! :) Enig at utfordringen kommer i morgen! :) Men gjør vi som i dag, bør det kunne gå! Vi trenger kanskje en brannfakkel eller to av noen tråder i morgen, da, slik at vi får fyrt opp noen gode diskusjoner! :) Det kunne jo vært interessant!

Ja, vi bør i grunn klare dette! :) Enig at utfordringen kommer i morgen! :) Men gjør vi som i dag, bør det kunne gå! Vi trenger kanskje en brannfakkel eller to av noen tråder i morgen, da, slik at vi får fyrt opp noen gode diskusjoner! :) Det kunne jo vært interessant!

Ja. :) Kunsten er å lage en tråd om noe som engasjerer og som folk tenner i om noen går mot strømmen. ;)

Back
Topp