Må nesten spørre hvorfor du/dere skal starte så mange tråder..?![]()
Da trekkes det ut en ekstra premie til på en verdi av 2700(?) kr blant alle som ligger på topp 100 listen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nesten spørre hvorfor du/dere skal starte så mange tråder..?![]()
Fordi Tamara, Forumansvarlig, har utfordret oss til å klare det. 7000 innlegg og 250 nye tråder i dag, 10000 innlegg og 300 tråder i morgen, og jeg tror det er 8000 innlegg og 270 tråder på torsdag, sa legger hun til en fin premie som trekkes blant de 100 som har skrevet mest i aprilMå nesten spørre hvorfor du/dere skal starte så mange tråder..?![]()
Åj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om hellerDa trekkes det ut en ekstra premie til på en verdi av 2700(?) kr blant alle som ligger på topp 100 listenOm vi klarer ukesutfordringen.
Åj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller![]()
Jeg legger også yngsteHei og hurra for bra jobbet :-D
Jeg skal snart legge yngste, så jeg er nok klar fra ca 20 :-D
Skravlingen går lett i skravletråden her på genereltÅj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller![]()
Det er samlet for alle altså. Ikke hver for oss. Så hvert av dine innlegg teller ogsåÅj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller![]()
Jeg gjør det. Bortsett fra en...Folk får spare tråder til i morgen snart da![]()
Har spart trusetråden min til i morgen jaJeg gjør det. Bortsett fra en...
Wow da er det ca 4 timer og 15 min igjen av dagen . Dette klarer vi max.Status pr. 19.30:
Tråder: 230
Gjenstår:
Tråder: 20
Dette er etter tallene jeg har sett på, i alle fall!![]()
Jeg har... Vel sikkert fem tråder. Et par jeg faktisk lurer på. De kan vente likevelHar spart trusetråden min til i morgen japluss to til jeg faktisk lurer på, men som jeg fint kan lure på frem til i morgen.
Status pr. 19.30:
Tråder: 230
Gjenstår:
Tråder: 20
Dette er etter tallene jeg har sett på, i alle fall!![]()
Veldig like de jeg har regnet meg fram til.Dette klarer vi lett.
Det er onsdagen jeg er mer bekymret over. Vi fikser nok det også!
![]()
Ja, vi bør i grunn klare dette!Enig at utfordringen kommer i morgen!
Men gjør vi som i dag, bør det kunne gå! Vi trenger kanskje en brannfakkel eller to av noen tråder i morgen, da, slik at vi får fyrt opp noen gode diskusjoner!
Det kunne jo vært interessant!
Ja! Definitivt! Har du noen på lur?Ja.Kunsten er å lage en tråd om noe som engasjerer og som folk tenner i om noen går mot strømmen.
![]()