Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det mye i tørrsjampo kan jeg love![]()
For ikke å snakke om hvor dyr s7 er :O
Møtte du opp også? Jeg har prestert å møte opp både timer og dager for tidlig til time![]()
Sprek og sprek ... L sovner ikke ellers og jeg må komme i formDu er sprek altså![]()
Det er ikke noe å spøke med neiAii aii da skjønner jeg at du slutta. Jeg har sett ett par skader når jeg har vært med å se gubben trene. På ett stemne var det en som ble henta i ambulangsehan som sparka ble kasta ut av klubben. Han sa han ikke angret på det han gjorde
nei kampsport kan være farlig ja.
Joda,i grunn så,men da får jeg "murru i ræva"Du vet du har gyldig grunn til å sitte på rumpa selv om mye skal gjøres ja?![]()
Greit å få brukt litt energi daSprek og sprek ... L sovner ikke ellers og jeg må komme i formskal på tre timers foredrag i kveld så sitting blir det nok av
![]()
Så koselig med besøkDa sitter vi å venter på at besøket skal komme. Burde ryddet litt mer men får ta det i kveld heller
. Kanskje jeg skal prøve å få dem med oss på en bytur i finværet
![]()
I dag skal jeg i banken å høre om lån på huset, så vi får legge nytt takHva er planene for dagen?
Så søt, den ble kjempe fin
Sov godtGår å legger meg med frøkna![]()
Sov godtGår å legger meg med frøkna![]()
Doping og konkurranse reglene er de for lett å bøye?Greit å få brukt litt energi da![]()
Hvilket foredrag skal du på?
Ja synes detSå koselig med besøk![]()