Lolo
Forumet er livet
Bra her. Litt sjaber form, men det går seg nok til.Bra herder da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra her. Litt sjaber form, men det går seg nok til.Bra herder da?
Huff og huff. Når er det du ferdig på jobb da?Sitter inne og jobber, frister mye mer å være ute i sola...
Så herligKommet hjem fra 2 timers trille tur - 15 min på kafe for å hente kaffe![]()
Ja, hvordan går det med kroppen? Klarer du å slappe av?Ja,de er gode å ha
Ja, spesielt nå som jeg er sykemeldt blir det noen turer![]()
Ja,skal føde der fikk første der og![]()
Det var digg . Skal snart ut igjen på min andre gå tur for dagen. Lille har spistSå herlig![]()
Såpass jaOii det var stor aldersforskjell. Mine søskenbarn på farsiden er vel det samme, eller nærmere 20 år eldre enn meg![]()
Det tror jeg på. L er trøtt så da blir det en trille tur igjen om ikke lenge men må ha i meg matSitter inne og jobber, frister mye mer å være ute i sola...
Ikke så veldig langt nå. Ble en liten timeTrrillet du langt?
Nja, mye å gjøre med huset og div. Men prøver så godt jeg kan innimellom. Skal bli godt å slappe av når huset er ferdig.Ja, hvordan går det med kroppen? Klarer du å slappe av?
Kan komme langt på en tIkke så veldig langt nå. Ble en liten time![]()
Du er sprek altsåDet var digg . Skal snart ut igjen på min andre gå tur for dagen. Lille har spistså da er vi snart klar for en liten sovet under til
![]()
Ja det skal jammen meg være sikkertNei noe er det uansett alder![]()
Haha! Tenkte på det når jeg skrev detDet var dårlug gjort å spise daim
Hva skal vi gjøre uten henne
Du vet du har gyldig grunn til å sitte på rumpa selv om mye skal gjøres ja?Nja, mye å gjøre med huset og div. Men prøver så godt jeg kan innimellom. Skal bli godt å slappe av når huset er ferdig.![]()
Hva venter du på der?Vil ta en dupp, men venter på telefon fra byggvaren...
He he måtte jo detHaha! Tenkte på det når jeg skrev detLurte på om noen kom til å kommentere det
![]()
Så lenge det er sjokoladen fra freia så må det vel være innaforHaha! Tenkte på det når jeg skrev detLurte på om noen kom til å kommentere det
![]()
Det er sant. Ble nå litt svett i alle fallKan komme langt på en t