Da må de starteDe vokser fort![]()
Stakkars frøkna mi har jo ingen søskenbarn på sin alder![]()
Med mindre stebroren min og kona setter igang snart![]()
Jeg er 15 og 17 år eldre enn søskenbarna mine på farsiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må de starteDe vokser fort![]()
Stakkars frøkna mi har jo ingen søskenbarn på sin alder![]()
Med mindre stebroren min og kona setter igang snart![]()
7 .5 til sammenVokser fort disse barna.
Har du mange?
Åååh, herlig ♡ jeg skal legge meg å ta en dupp snart- aleneGår å legger meg med frøkna![]()
Sove godtGår å legger meg med frøkna![]()
Det kan jeg tenke meg:/Han sovnet til slutt og har stått opp nåtrøtt ja...
Flink du erKommet hjem fra 2 timers trille tur - 15 min på kafe for å hente kaffe![]()
Fått nye sko burde gå med dem men begynner å gå tom for ideer om hvor jeg skal gåFlink du er
Joda sitter utenfor heimen. Nyter sola og et glass med capri-sun. Du da? Hva er dagens planer?Står til i dag da damer?
Ikke verre enn forstuet håndledd, forslått kne, fikk skikkelig verandaleppe etter en trening osvAii hva slaks skader da?![]()
Bra herStår til i dag da damer?
Det er det virkelig!Ja. Men godt med slike morgener![]()
Har levert i bhg og trillet turHvor er alle sammen?? Er nå jeg kan skravle
Takk.huff og huff! sender deg litt vårsol fra trøndelag![]()
Trrillet du langt?Har levert i bhg og trillet tur![]()
Haha prøverSpreka du!
Oii det var stor aldersforskjell. Mine søskenbarn på farsiden er vel det samme, eller nærmere 20 år eldre enn megDa må de starte
Jeg er 15 og 17 år eldre enn søskenbarna mine på farsiden![]()
Aii aii da skjønner jeg at du slutta. Jeg har sett ett par skader når jeg har vært med å se gubben trene. På ett stemne var det en som ble henta i ambulangseIkke verre enn forstuet håndledd, forslått kne, fikk skikkelig verandaleppe etter en trening osvJa, også fikk jeg et spark midt i halsen en gang
![]()
![]()
Sitter inne og jobber, frister mye mer å være ute i sola...Joda sitter utenfor heimen. Nyter sola og et glass med capri-sun. Du da? Hva er dagens planer?