Ja det kan jeg se for megTaekwondo instruktørdu kan jo gjette hva frøkna mi skal begynne med når hun blir eldre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jeg se for megTaekwondo instruktørdu kan jo gjette hva frøkna mi skal begynne med når hun blir eldre
![]()
Vært en unormalt rolig morgenHøres ut som en harmonisk morgen![]()
Møtte du opp også? Jeg har prestert å møte opp både timer og dager for tidlig til timeJa, sant![]()
holder på med ermen på genseren til frøkna enda. jeg knoter så fælt med de settpinneneHva strikker du på?
Wii så gøy dere kan flytte inn imorgen da![]()
klarer meg ikke uten det neiEr du og sånn som MÅ ha oppskrift?
For ikke å snakke om hvor dyr s7 er :OJeg vil ha s6, men den er så dyyyr![]()
Ja. Men godt med slike morgenerVært en unormalt rolig morgenVeldig godt når det er slike dager, vanligvis er det full rulle fra morgen til kveld
![]()
Jeg har s6Jeg vil ha s6, men den er så dyyyr![]()
Ikke jeg heller:Oklarer meg ikke uten det nei![]()
holder på med ermen på genseren til frøkna enda. jeg knoter så fælt med de settpinnene![]()
En kortbukse til mitt tante barn.Hva strikker du?
Jada, driver å øker nå.. det er i grunn ikke det værste.. gruer meg til mønsteret begynner igjenHehe. Men går det fremover?
Ja, helt klart. Greit han får handlet litt også innimellom.Grei arbeidsfordeling![]()
Hehe. Er der mye mønster?Jada, driver å øker nå.. det er i grunn ikke det værste.. gruer meg til mønsteret begynner igjen![]()
er tre tråder å holde styr på en vending ja.. er sånn sikksakkmønster eller hva jjeg skal kalle det.Hehe. Er der mye mønster?
Mønster som er så gøy.Jada, driver å øker nå.. det er i grunn ikke det værste.. gruer meg til mønsteret begynner igjen![]()
Aah. Sikk sakl opp og ned og gjerne tre eller fire farger?er tre tråder å holde styr på en vending ja.. er sånn sikksakkmønster eller hva jjeg skal kalle det.
KoseligVi har bestemt oss for å la hus være hus og reise sørover til helgen !![]()
JaSamme herforsvinner alltid bort i noe
i så stor grad at det er knall deilig med ingen planer til en forandring
![]()
Joda men jeg er så vant til detMå være slitsomt :/