AhaJeg er alene hver tirsdag og torsdagmen vurderer å overaske gubben på treningen. Kidsa der er så glad i J så det er win win for alle sammen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaJeg er alene hver tirsdag og torsdagmen vurderer å overaske gubben på treningen. Kidsa der er så glad i J så det er win win for alle sammen
![]()
Jo, i teorien har jeg mye tid jeg også. Ikke i praksisLitt her og litt derhehe. Nei er jo stort sett rolige dager for tiden
tid har jeg for mye av nesten.
Får nyte det mens jeg kan![]()
Ah, sant. Den er vel alltid noe lav uansett?Har det nå og da til vanlig, men det er nok blodprosenten min som gjør det, og den pleier ikke å være så lav til vanlig :/
på andre sida av fjorden. Trondheimdet stemmerjeg bor på Fosen. Hvor holder du hus?
Det er sol nå og da, men en del skyer... :/
Jeg er stikk motsatt
Svigers er fantastisk,mine foreldre er det best å ha i korte doser![]()
Fikk opp motorfeil på den på lørdag.... Festlig....
Det er bra, da er det håp for en vanlig vår forkjølelseUff, ikke bra.. Ingen feber her heller heldigvis![]()
Er nå godt vi har deg en stund før jobb daNei blir lite med det. Stikker nok innom i lunsjen rundt halv syv men ellers blir det vanskelig. Mobilen må ligge på pauserommet så.
Funnet noe nytt du skal Bryne deg på ?Absoluttklarte det jo uten medisiner
![]()
Nei, det varierer. Skjeldent jeg blør så mye som nå når jeg ikke er gravidAh, sant. Den er vel alltid noe lav uansett?
Jeg hadde s5 men bytta til den nye iPhonen i gårSamsung galaxy s4![]()
Samme herJo, i teorien har jeg mye tid jeg også. Ikke i praksis![]()
God morgen søtahoho tidlig oppe du å
![]()
Må være slitsomt :/Nei, det varierer. Skjeldent jeg blør så mye som nå når jeg ikke er gravid
will doHusker ikke hvilket garn oppskriftsheftet hørte tilglemte det hos naboen i går
Minn meg på det senere så kan jeg finne navnet![]()
Tøfler til kjolenFunnet noe nytt du skal Bryne deg på ?![]()
Høres ut som en harmonisk morgenFrokost inntatt og mini koser seg på gulvet med lekene sineSlappe litt av før vi triller en tur så hun får sove i vogna si
![]()
Herlig ! Hvordan ser de ut?Tøfler til kjolenså skal jeg se igjennom heftet om det er andre oppskrifter jeg kan prøve ut
![]()