Jepp, de skal jo "finne seg selv" begge toHa ha yey liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, de skal jo "finne seg selv" begge toHa ha yey liksom
Ikke bra! Slitt med det selv, før jeg begynte på Ritalin. Er utmattende!! Håp om at det blir bedre av seg selv?Jeg som har store søvnproblemet
Takk snuppaSender litt sol til deg igjen
Er viktig detJepp, de skal jo "finne seg selv" begge to
Er nok ikke det etter så mange årIkke bra! Slitt med det selv, før jeg begynte på Ritalin. Er utmattende!! Håp om at det blir bedre av seg selv?
Husker ikke hvilket garn oppskriftsheftet hørte tilsååå fin! hvilken oppskrift?
det stemmerhusker jeg helt feil eller holder du også til i trøndelagsfylkene? I det sørlige er det hvertfall sol![]()
16 til 2330Sein vakt?![]()
Når har du tid til å strikke?Takk for det søte du![]()
Ikke sant! Men likevel mestringsfølelse håper jegFikk litt hjelp på slutten damen er ganske fornøyd. I slik grad at jeg må prøve en gang til uten hjelp
![]()
Huff. Misunner deg ikke.Er nok ikke det etter så mange år
Åh. Er det sånn til vanlig eller kun i svangerskap ?Blir svimmel uansett om jeg holder på eller hviler. Men jeg skal hvile mer i dag![]()
Ja det er det. Men syns spesielt 16 åringen kan finne en mer hjelpsom version av seg selvEr viktig det
Blir ikke mye skravling på deg i kveld med andre ord16 til 2330![]()
Hehe. Godt du er pratesjukmi sover første lur nå. og her sitter jeg liksomprekesjuk om morran jeg se. noen planer i dag bortsett fra jobb?
Litt her og litt derNår har du tid til å strikke?![]()
Har det nå og da til vanlig, men det er nok blodprosenten min som gjør det, og den pleier ikke å være så lav til vanlig :/Åh. Er det sånn til vanlig eller kun i svangerskap ?
AbsoluttIkke sant! Men likevel mestringsfølelse håper jeg![]()
Huff dami våknet med masse snør, heldigvis ingen feber
Nei blir lite med det. Stikker nok innom i lunsjen rundt halv syv men ellers blir det vanskelig. Mobilen må ligge på pauserommet så.Blir ikke mye skravling på deg i kveld med andre ordfår gjøre unna skravlingen nå du da
![]()