Håper hun er bedre idag?N sin feber vil ikke ned :/ håper den går ned snartga paracet for halvannen - 2 timer siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun er bedre idag?N sin feber vil ikke ned :/ håper den går ned snartga paracet for halvannen - 2 timer siden
Ja veldig merkeligRart det der![]()
Hodet mitt fungerer litt annerledesdet eneste jeg har klart å strikke uten oppskrift er skjerf![]()
Hva strikker du på?Strikke litt kanskje, ut i finværet når ho skal sove neste gang. og så skal vi rydde og vaske i huset så vi kan flytte hjem i morradet gledes.
Har dere blitt testet for mangel på søvn hormonet?Her er det meg, søster, nevø og mamma
Gjør detKan sende bilde når jeg har hentet oppskrifta som jeg la igjen hos naboen![]()
Kun søster og hun går detfor på ritalinHar dere blitt testet for mangel på søvn hormonet?
Hvor mange tar du daglig?Håper det. Har jo en del squats å ta igjen å kom jeg påhoho jeg lukter stølhet lang vei
![]()
Haha ååh dusje det er luksusvare herJ er så mammadalt. Her om dagen satt hun utenfor badet å hamra på døren og hylte. Stakkars mannen viste ikke hva han skulle gjøre
![]()
Jeg hadde s5 men bytta til den nye iPhonen i går![]()
Kjør forsiktigSkal kjøre tuppa i bhg
Ritalin? Har hun ADHD?Kun søster og hun går detfor på ritalin
Det er bra, da er det håp for en vanlig vår forkjølelse![]()
Nei ikke adhd.Ritalin? Har hun ADHD?
Gutta går på cirkadin men begynner på Ritalin om ADHD diagnosen slår ut nå i utredningen.
Så kjedelig daÅååårh!!! Fikk beskjed av legen igår at vi fikk time idag... Det var visst feil, så den timen er imorgen. Flott..![]()
Den er kjedeligÅååårh!!! Fikk beskjed av legen igår at vi fikk time idag... Det var visst feil, så den timen er imorgen. Flott..![]()
Så kjedelig da
Er du og sånn som MÅ ha oppskrift?det eneste jeg har klart å strikke uten oppskrift er skjerf![]()