Skravletråd April

will do:) har blitt helt bitt av strikkebasillen etter at jeg ble gravid, og hverfall etter at ho kom til. strikker du mye?
Ikke så mye som jeg har gjort tidligere. Har strikka i ca 20 år, men først nå begynt å strikke etter oppskrifter :P

på andre sida av fjorden. Trondheim :D

Jeg har bodd til svigermor i over en uke nå. trenger jeg å si mer :P Neida, er glad i svigermor jeg. Men borte bra hjemme best best :D
Ikke langt unna da :)

Hehe,joda det er noe med det der å være oppå noen over lengre tid, det er best hjemme hos seg selv uansett :)
Jeg jobber sammen med svigermor og ser henne hver dag :p

Hehe. Godt du er pratesjuk ;)
Nei, egentlig ikke. Bare være med frøkna til jeg skal på jobb. Enn du?
Strikke litt kanskje, ut i finværet når ho skal sove neste gang. og så skal vi rydde og vaske i huset så vi kan flytte hjem i morra :D det gledes.

Ligger i familien så vi er mange dessverre
Kjenner til den problematikken! Gutta mine sliter med det samme. De mangler søvn hormonet :o gjør jeg også, men gravid hormonene er litt til hjelp for tiden ;)

Ikke langt unna da :)

Hehe,joda det er noe med det der å være oppå noen over lengre tid, det er best hjemme hos seg selv uansett :)
Jeg jobber sammen med svigermor og ser henne hver dag :p
Når jeg nå engang ikke har mamma i umiddelbar nærhet er svigermor den beste å ha. :) :Heartpink
Er du noe i byen da? antar du skal føde på st.olavs?

Javisst! Måtte opp før gubben skulle på jobb, sånn at jeg skulle rekke å ta meg en dusj :p haha
Haha ååh dusje det er luksusvare her :p J er så mammadalt. Her om dagen satt hun utenfor badet å hamra på døren og hylte. Stakkars mannen viste ikke hva han skulle gjøre :p

Haha ååh dusje det er luksusvare her :p J er så mammadalt. Her om dagen satt hun utenfor badet å hamra på døren og hylte. Stakkars mannen viste ikke hva han skulle gjøre :p
huff da! husker da jeg var liten så ble jeg med mamma inn på badet. satt ofte i badekaret mens ho dusja. da var jeg kanskje litt større enn J er nå da men :)

Back
Topp