Barnehage plass

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Dere som har fått . Er dere fornøyde?

Vi var super heldige å fikk faktisk plass på 1 valget vårt :D så lille tobben skal begynne i gårdsbarnehage i oktober :D glede :D
Å hun som skal være primær kontakten kjenner vi fra før ( hun har hatt begge de to andre å ) så tobben får bli skikkelig kjent med henne før han starter :D

Det høres jo helt fantastisk ut:D

Vi har fått plass i samme barnehage som OJ:D Vi betaler fra des. av, men begynner tidligst jan. :)

Samme bhg som storebror, rett ved her vi bor:) begynner i mars 17:) veldig fornøyd med den så det vet jeg blir bra:) jeg gikk der selv da jeg var liten. Også er jeg glad hun er med å hente/levere hver dag, for da blir hun litt kjent med plassen og menneskene og skjønner litt mer:)

Samme bhg som storebror, rett ved her vi bor:) begynner i mars 17:) veldig fornøyd med den så det vet jeg blir bra:) jeg gikk der selv da jeg var liten. Også er jeg glad hun er med å hente/levere hver dag, for da blir hun litt kjent med plassen og menneskene og skjønner litt mer:)
Så bra :D

Å det hørtes jo helt helt topp ut :D

Veldig glad for å ha fått plass, men har ikke fått plass i samme barnehage så det er jeg litt skuffa og lei meg for, selv om det sikkert er en veldig god barnehage. Hun står på venteliste da, så håper på plass der lillegutt går etterhvert :)

Å det hørtes jo helt helt topp ut :D

Veldig glad for å ha fått plass, men har ikke fått plass i samme barnehage så det er jeg litt skuffa og lei meg for, selv om det sikkert er en veldig god barnehage. Hun står på venteliste da, så håper på plass der lillegutt går etterhvert :)
Oj fikk dere ikke :(
Krysser fingrene for at dere får plass likevel

Ja, vi fikk plass i samme barnehage som storesøsteren, f.o.m november :) vært fornøyde med dem og det er kort dit.
Veldig kjekt å kjenne personalet fra før ja.

Har ikke hørt noe vi heller, står bare venteliste, :-/ fikk høre i dag at de som har fått plass fra august har fått svar nå (vi har søkt fra januar, men det har vel ikke noe å si egentlig)

Hun begynner i samme bhg som jeg jobber i. Hatt storebror der også, gøy å kunne se dem, og kjekt at jeg kjenner rutiner og personal :)

Fikk der vi ønsket:)

Fikk i samme barnehage som storesøster går og hvor eldste gikk og. Veldig glad :) Begynner 3.oktober.

Vi er så fornøyde med den barnehagen og de ansatte, så det er topp!

Sniker fra desember. Får dere beskjed når dere har fått plass eller har dere sjekket nettsøknaden? :)

Aner dere om Oslo ha fått vite? Fikk dere Mail eller sjekket dere siden bare?

Back
Topp