Skravletråd Lag Bringebær

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Dette er skravletråden til lag Bringebær

1. Sylvanas
2.mamma_91
3. Desemberbaby15
4.Katta
5.Noela2016
6. mammasilje2
7.lillerypa
8.Vedfolner
9.babybambi91
10.Pulverheksa
11.*OiOi*
12.*RoM*
13.Hemmeligfrøken
 
Last edited:
Kanskje vi skal ta en liten "presentasjon" av oss selv? :)

Jeg er 28 år og har ei jente på 3,5 år :) har vært med i slankekrigen før, men har ikke gått ned noe særlig da jeg ikke har klart å legge bort de dårlige vanene.... Er så fryktelig glad i brus, med sukker :p ønsker å gå ned 7-10 kg totalt. Håper det blir lettere denne gangen! Treninga begynner å komme på plass, trener med PT en gang i uka, og prøver en gang med egentrening. Sååå, hva med dere? :p
 
Jeg er 29 år og har en gutt på straks 7 og ei lita frøken på bare 4 mnd´er.

Etter første svangerskap tok et flere år før jeg fant motivasjonen til å gå ned. Hadde planer om å ta det rolig nå også, men siden vi skal gifte oss sommeren 2017 så må jeg nesten bare hive meg ut i det da det sikkert er lurt å begynne å se på kjole til høsten!
Jeg forstår ikke helt hvordan jeg har blitt så tung (og synes ikke jeg ser SÅ ille ut heller) men nå er jeg bare 2-3 kilo mindre enn når jeg fikk jenta for 4 mnd´er siden!! Opp 5 kg fra uka ETTER fødsel!! Riktignok har jeg spist godteri HVER dag siden, men har nå vært uten godteri og søtsaker i ei uke (haha... høres ikke så mye ut men en enorm bragd faktisk :p )

Ved tidligere anledninger har jeg gått mye ned når jeg først har startet, så spent på om det går like lett nå etter barn nummer 2!
Målet er ihvertfall minst 16 kg ned! Kommer ikke til å trene noe bortsett fra endel trilleturer, da jeg kjenner meg selv såpass at jeg MÅ gjøre en og en ting for å faktisk klare å holde ut. Så her satser jeg alle kortene på kostholdet! Så håper jeg at det holder til at jeg ikke går ut med en gang! :)
 
Jeg blir 30, og har en datter på snart 4. Jeg har vært igjennom livsstilsendringskurs og gikk ned en del da, men etter at det var ferdig har jeg gått opp igjen. Pga jul så falt alt sammen, og nå spiser jeg søtsaker daglig. Det går utover både vekten, energien (som fra før av er lav) og selvfølelsen.
I tillegg vil vi prøve på nummer to, og jeg er nå nesten 6 kg tyngre enn da jeg ble gravid sist gang. Jeg var overvektig da også. Så jeg trenger masse støtte for å holde meg unna søtsaker.
Fra jeg startet slankingen og til nå hadde jeg gått ned 17 kg, så gikk jeg opp 4 kg igjen. Jeg ønsker å gå ned 27 kg til i første omgang.

Håper på å komme inn på frisklivssentralen, så jeg får trene der. Sliter med vonde føtter, og får egentlig ikke gå turer, men gjør det likevel siden hvile ikke hjelper. Har en sykkel stående, og skal prøve den. Går det bra så blir det kanskje innkjøp av elsykkel på meg, og det vil nok være mer skånsomt for bena.

Gleder meg masse til krige med dere :-D
 
Jeg er 34 år, tre barn, 7år, 5år og 2år. Har kjempet siden siste fødsel med varierende innsats, men klart å gå ned nesten 20 kg. Deltok på siste krig og kom på fjerde plass. Går også på grete roede kurs. Begynner å nærme meg målet mitt på 67 kg. Trener masse, spinning og styrke for det meste. Prøver å få løpt litt også. Har ellers ikke spist godteri siden nyttår og skal holde meg til sydenturen i mai.

Dette blir gøy jenter!
 
Hei hei damer!

Endelig er lagene blitt delt opp og vi er i gang :D Wohoo!! Er skikkelig gira på å gå ned i vekt nå!! Syns slankekrigen virker kjempe gøy! Er litt usikker på hva som skjer og sånn.. Dette med roller, utfordringer og hvordan man regner ut prosent tap osv!! Men kommer vel kanskje mer informasjon om dette etterhvert?

Jeg er en kvinne på 28 år og jeg har ei 3,5 mnd datter. Jeg har slitt med overvekt siden jeg var 15 år. På det meste har jeg klart å slanke meg 22 kilo tidligere! Men, det ble ikke gjort på noen sunn måte. Jeg sluttet periodevis å spise.. Jeg er veldig glad i godis og søtsaker. Det kommer helt klart til å være min største utfordring å skulle holde seg unna det.

Under svangerskapet gikk jeg opp altfor mange kilo. Sluttet å sjekke vekta etter å ha gått opp 25 kilo. Jeg har gått opp og ned i vekt etter at snuppa ble født. Men er nå klar for en ordentlig livsstilsendring!!

Kroppen min er ganske ødelagt etter fødselen. Sliter veldig med mye plager, men jeg tenker i første omgang å endre på kostholdet mitt og å være så aktiv som jeg orker. Ta meg trilleturer osv! Etterhvert som vondtene går bort og formen blir bedre skal jeg begynne å trene ordentlig igjen!!

Dette var litt om meg!!

Gleder meg masse til fredag!! :D
Var det noen frist til når klokken vi skulle levere inn startsvekten på fredag?

Heia bringebær! :D Dette blir bra :D WOHOO :D
 
By the way.. Fant trådene hvor reglene står ;) Forstår reglene litt bedre nå :D

Dette blir bra:D
 
Hei :)
Er 24 år, har en sønn på 1,5 år :)
Gikk opp 15 kg da jeg sluttet og røyke for tre år siden, og ble nylig singel og alenemamma så føler meg definitivt ikke så veldig atraktiv for tiden. Min store synd er cola og redbull, da det er omtrent det jeg lever på for tiden.
Håper og kunne gå ned noen(mange) kg, og strammet inn litt her og der og få bort de dårlige vanenen :)
 
Er det noen her som ønsker å være lagleder? :)
 
Jeg er en jente på 31 år, og har to barn. Skal i denne perioden av slakekrigen gjennom 6 eksamen i faget økonomi og administrasjon (og har derfor ikke tid til å være lagleder dessverre)

Jeg sliter med en kronisk lidelse som tvinger meg til å kutte ut stivelse og sukker. Har derfor siden oktober i fjor hatt en ny livsstil, og gått ned nesten 8 kilo. Frem mot juli har jeg et mål på 5 kilo til,som vil være ett delmål mot totalt - 20 kilo siden start. Jeg har ikke satt en dato på sistnevnte mål.

Jeg går også på periodisk faste, med et spisevindu på 8 - 9 timer. Denne følger jeg slavisk, og derfor spiser jeg ikke mellom 19/20 på kvelden til 11 neste dag. Det var etter jeg begynte på den periodiske fasten at resultatene begynte å komme,og jeg anbefaler dette dersom dere står fast =)

Sist jeg deltok i Slankekrigen røyk jeg ut halvveis, og deltakelsen var halvhjertet. Denne gangen er jeg med helhjertet,og har en plan om å komme til finalen.
 
Hei alle sammen! :)

Jeg er ei jente på 22 år, med en gutt på 6 mnd og en som blir 2 år i juni. Jeg har ikke vært med på slankekrigen før, men regner med jeg skjønner litt etterhvert :)
Kiloene kom på etter jeg flyttet hjemmefra og sammen med samboeren min, men jeg har vel alltid vært "overvektig". Nå har jeg bikka 100 kg, og er supermotivert. Er alt for glad i kos på kveldene etter jeg har lagt meg, og tenker at det fortjener jeg etter en lang dag, derav alle kiloene! Spiser 1-2 måltider om dagen, så her må jeg endre vanene mine. Pepsi max er også en stor avhengighet, dessverre.

Dette blir spennende, gleder meg! :happy093
 
Vi trenger fortsatt krigleder og lagledere på plass til fredag. Hvem melder seg? :)
 
Hei :)

Jeg er ei jente på 24 år som har en sønn på 3 år :)
Jeg har alltid være ei slank jente frem til jeg ble gravid, da gikk jeg opp 33 kg. Veide allerede før jeg ble gravid 9 kg for mye. Har klart å gå ned mellom 12-13 kg alene, men er så vanskelig å komme seg videre uten motivasjon.
Jeg jobber i helsevesenet så går heldigvis en del, men stopper opp med å gå ned i vekt når det blir rutine for kroppen.
Jeg er altfor glad i søtsaker, men håper slankekrigen hjelper meg til å få bukt med det også. Har klart å slutte med brus for lenge siden, så det er bare noe jeg drikker når jeg trenger å være våken på en nattevakt.
Målet mitt er å gå ned til ca 70 kg, da det er trivselsvekta mi.

Jeg gleder meg masse til å begynne på slankekrigen :D
 
Vi trenger fortsatt krigleder og lagledere på plass til fredag. Hvem melder seg? :)
Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg skal spille fotballkamper hver fredag klokka 19.. Så det funker desverre ikke. Håper noen andre melder seg!
 
Første gang jeg er med på dette. Hva innebærer det å være Krigleder/lagleder?

Jeg er ei jente på 24 med en sønn som blir fire måneder neste uke. Har aldri vært slank, men gikk greit ned i vekt da jeg la om livsstilen og begynte med hundekjøring, men la på meg alle de 15 kiloene jeg hadde gått ned i svangerskapet og grodde samtidig fast i sofaen. Ser frem til å få et ekstra spark bak og komme igjen med både turer og styrketrening igjen :) Motivasjonen er å være et godt forbilde for sønnen, komme i god nok form til å ta hundekjøringen til et seriøst nivå etter hvert, bli penere for kjæresten <3 og for å føle meg bedre i det store og det hele :) Målet er normalvektig og, hjelpe meg, tyve kilo lettere (72 kg) i første omgang. Men håper å kvitte meg med mer enn det i fett og heller bytte det ut med muskler :D
 
Desemberbaby15, det der så jammen godt ut :D

Her i huset kommer gubben hjem i dag- Jeg har tenkt å fortelle han om hele opplegget og be om hans støtte. Noen av dere snasne damer som har ideer på hvordan han kan bidra? For han setter nok pris på om jeg kommer med konkrete forslag :)
 
Desemberbaby15, det der så jammen godt ut :D

Her i huset kommer gubben hjem i dag- Jeg har tenkt å fortelle han om hele opplegget og be om hans støtte. Noen av dere snasne damer som har ideer på hvordan han kan bidra? For han setter nok pris på om jeg kommer med konkrete forslag :)

Det var kjempe godt!! :D

Jeg har bedt mannen min om støtte.
Jeg ga han konkrete forslag som:
- ikke spise godteri foran meg i ukedagene.
- ikke kjøpe inn haugevis av godteri og chips.
- hjelpe til med vesla så jeg kan trene en gang i blant.
- gi meg komplimenter i hverdagen
- tåle humørsvingningene mine nå O begynnelsen.. Regner med at jeg får noen bivirkninger av å ikke spise sjokolade.
 
Back
Topp