Hei jenter :)

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Lenge siden sist nå :D
Hvordan går det med dere?

Her går dagene i ett :o det er helt utrolig hvor fort en dag kan fly forbi så jeg har ikke fått vert her inne :o

Lille tobben har rukket å blitt 5 mnd , å to søte små tenner er på plass :D
Når han var 4 mnd så snudde han hodet bort fra puppen så her går det i Mme å grøt :D å grøten er blitt en stor favoritt :D
Han har heldigvis begynt å sovne tidligere men fortiden så et vi mye oppe på nettene. Det kombinert med hektiske dager er ikke helt best :p

Hadde folk på lunsj i dag å slår til med nok en lunsj å barsel gruppe 2 i morgen :p

Haha jeg minner vell snart litt om hun dama i tema reklamen :p 3. Barselgrupper vet bedre enn 1 :p

Godt å høre at alt er bra :D

Rosaaaaa ! Hurra for oppdatering og godt å høre at dere har det bra :D

Her går det bare bra, bolla blir 5mnd om 3 dager - ordentlig matvrak med godt humør, stort sett :)

Håper ting blir litt roligere og du rekker innom en gang i Blant :)

Hei :) så koselig å se nicket ditt igjen! Så bra at Tobben vokser og har det bra :D alt bra med de to store også?
Min lille vokser godt, 5 mnd kontroll i dag :)

Rosaaaaa ! Hurra for oppdatering og godt å høre at dere har det bra :D

Her går det bare bra, bolla blir 5mnd om 3 dager - ordentlig matvrak med godt humør, stort sett :)

Håper ting blir litt roligere og du rekker innom en gang i Blant :)
Heei :D

Hehe godt det er flere matvrak :D

Jeg skal tvinge meg selv til å finne tid nå :D

Hei :) så koselig å se nicket ditt igjen! Så bra at Tobben vokser og har det bra :D alt bra med de to store også?
Min lille vokser godt, 5 mnd kontroll i dag :)
Heia :D

Ja de vokser jammen de å :D en har en skikkelig sur trasse periode :p Hehe å mellomste har strekt seg noe enormt :o men det går bra med begge to å de koser seg på skolen :D

Hvordan gikk det på kontroll?

Er så spent på mini :D vi skal inn på onsdag :D

Heia :D

Ja de vokser jammen de å :D en har en skikkelig sur trasse periode :p Hehe å mellomste har strekt seg noe enormt :o men det går bra med begge to å de koser seg på skolen :D

Hvordan gikk det på kontroll?

Er så spent på mini :D vi skal inn på onsdag :D
Gikk kjempefint :) 7005 g og 65 cm, så nå er vi innenfor normalen :D skjeler litt, men ikke noe tiltak foreløpig.
Sprøytene var like vonde som sist :P

Gikk kjempefint :) 7005 g og 65 cm, så nå er vi innenfor normalen :D skjeler litt, men ikke noe tiltak foreløpig.
Sprøytene var like vonde som sist :P
Åååh så godt å høre :D
Jo men det kan fort gå seg til selv :D

Uff de var det ja :( gleder meg ikke :( stakars små. Reagerte han på vaksinen sist?

Yayyy, der var du jo:D:D
Godt å høre alt er bra med dere:):)

Går mest i pupp da, men frukt er alltid velkommen. Hittil har Mango slått mest an :P

Han var på 8,1 for 10 dager siden :P
Mango ja :D her er det bare eple eller fruktpuré som er best :p men spiser banan å :D

Oj så stor å fin da :D
Veldig spent på vekta her :D skal inn på onsdag :D

Hei hei:-) er ikke like mye innom selv lenger. Blir liksom ikke like god tid til det lenger. Gøy å høre fra deg igjen (selvom jeg har vel snakket såvidt med deg på fb:) ).

Back
Topp