Ja det fikk jeg vel med megJeppVeldig typisk! Akkurat som da flyet hans styrta også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det fikk jeg vel med megJeppVeldig typisk! Akkurat som da flyet hans styrta også
![]()
Ikke like behagelig med høye heler liksomKlart man går tur i gode joggesko. Noe annet faller meg ikke inn engang...
HeheSend imorgen! Skal på jobb 4![]()
Hehe. Godt å høre det daLigger, men vil skravle med dere istedenfor å sove![]()
Ja, godt å få litt skryt av henne, at det ikke er bare jeg som tror detHelt perfekt 4 åring
Så deilig med alenekos med mannen!
Haha. Sant nokHehe![]()
Kan være det tar så lang tid nordover![]()
Det er dere nokJa, tenker jeg og kroppen er enig om det![]()
Nå når jeg egentlig skal vekke mannen begynner jeg å gjespeHehe. Godt å høre det da![]()
Hihi, man blir så stolt av slik skryt!Ja, godt å få litt skryt av henne, at det ikke er bare jeg som tror dethaha
Håper på detHaha. Sant nokforventer å våkne opp til solskinn da
![]()
Er ikke det typiskNå når jeg egentlig skal vekke mannen begynner jeg å gjespe![]()
Ikke så ille faktisk, men nå fikk jeg også sovet ut i Barcelona.Du får legge Tidlig i kveld. Regner med du er sliten i dag
Blir sikkert fantastisk å komme hjem til dem etterpåIkke så ille faktisk, men nå fikk jeg også sovet ut i Barcelona.
Er likevel utålmodig for å bli ferdig på jobb.
Har sett barna så lite
Yey pakker er gøy uansett daHaha skal pakke den opp nå. Bestilte en del den dagen
Det var bilspeil så vi kan se L når vi kjøre bilen![]()
jeg skal prøve å begrense megIkke slit deg ut da
Ingen har godt av å vaske hus 2 ganger om dagen![]()
He he det er santDumt å lage gode kaker. For bare svi for det senere![]()
Ja det er greitNei, men jeg kan dele![]()
Oj såpass ja. Beachhåndball faktisk. Har jeg ikke hørt om førNeida, var siste aktivitetsturnering denne helgen. Men laget er meldt på seriekamper også, så siste av de til helgen. Så er der RM i slutten av april. Storhamarcup i slutten av mai. Og i begynnelsen av mai starter beachhåndball. Men det vil ikke R være med på...
Fint med gode tilbakemeldingerHar Vært på foreldresamtale i barnehagen,og tuppa vår er snill, omtenksom, utålmodig , vimsete og kosete. Akkurat som en 4 åring skal være
Mannen har tatt resten av dagen fri så vi har vært på cafe og spist lunch, bare oss 2. Valgt fargen på huset, besøkt besteforeldrene Hans og nå skal vi snart begynne å jobbe litt..