Skravletråd April

Har Vært på foreldresamtale i barnehagen,og tuppa vår er snill, omtenksom, utålmodig , vimsete og kosete. Akkurat som en 4 åring skal være :)
Mannen har tatt resten av dagen fri så vi har vært på cafe og spist lunch, bare oss 2. Valgt fargen på huset, besøkt besteforeldrene Hans og nå skal vi snart begynne å jobbe litt..
Så godt å høre tenker jeg!:) hun er så nydelig den jenta di :D
Håper dere to har kosa dere :)

Det vet vi ikke, han var (slått i svime) inne i en bygning som ble satt fyr på. Så det er muligheter for at han kan komme tilbake, men kan også være død.. Familien tror han er ute i verden et sted, for det var opprinnelig det han skulle.. :)
Typisk Cæsar:P plutselig dukker de opp igjen:P

Så godt å høre tenker jeg!:) hun er så nydelig den jenta di :D
Håper dere to har kosa dere :)
Takk, jeg er enig :p

Ja, det var godt å være litt ut av huset sammen. Nå ligger mannen og tar en dupp, noe jeg egentlig skulle gjort men er ikke trøtt

Takk, jeg er enig :p

Ja, det var godt å være litt ut av huset sammen. Nå ligger mannen og tar en dupp, noe jeg egentlig skulle gjort men er ikke trøtt
Legg deg ned og hvil kroppen iallefall :)

Har Vært på foreldresamtale i barnehagen,og tuppa vår er snill, omtenksom, utålmodig , vimsete og kosete. Akkurat som en 4 åring skal være :)
Mannen har tatt resten av dagen fri så vi har vært på cafe og spist lunch, bare oss 2. Valgt fargen på huset, besøkt besteforeldrene Hans og nå skal vi snart begynne å jobbe litt..
Helt perfekt 4 åring:D
Så deilig med alenekos med mannen!

Back
Topp