Hurra, så deiligMen nå ser jeg sol
Her er det faktisk 11 grader nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, så deiligMen nå ser jeg sol
Ikke sant!Nei det skulle tatt seg ut!![]()
Så godt å høre tenker jeg!Har Vært på foreldresamtale i barnehagen,og tuppa vår er snill, omtenksom, utålmodig , vimsete og kosete. Akkurat som en 4 åring skal være![]()
Mannen har tatt resten av dagen fri så vi har vært på cafe og spist lunch, bare oss 2. Valgt fargen på huset, besøkt besteforeldrene Hans og nå skal vi snart begynne å jobbe litt..
Nei, grått og overskya endaKom den fram?
Så mye fintBilspeil
Myggnett
Kopp holde til trilla
Klær til L
Strykemerke
Og noe kake design verktøy
Typisk CæsarDet vet vi ikke, han var (slått i svime) inne i en bygning som ble satt fyr på. Så det er muligheter for at han kan komme tilbake, men kan også være død.. Familien tror han er ute i verden et sted, for det var opprinnelig det han skulle..![]()
Joggesko er best jaDet var faktisk nydelig med joggesko. De andre skoene jeg har gått med til nå har gjort ting veldig ubehagelig
JeppTypisk Cæsarplutselig dukker de opp igjen
![]()
Klart man går tur i gode joggesko. Noe annet faller meg ikke inn engang...Joggesko er best ja![]()
Skjønner godt du gleder degGod dag ja. Hoppas de ska bli hærligt å komma i de målet![]()
Takk, jeg er enigSå godt å høre tenker jeg!hun er så nydelig den jenta di
![]()
Håper dere to har kosa dere![]()
HeheNei, det tror jeg absolutt ikke![]()
Hmmm. Sender en dose tilNei, grått og overskya enda![]()
Det forstår jegLysten på å bli ferdig er stor![]()
Legg deg ned og hvil kroppen iallefallTakk, jeg er enig
Ja, det var godt å være litt ut av huset sammen. Nå ligger mannen og tar en dupp, noe jeg egentlig skulle gjort men er ikke trøtt
Send imorgen! Skal på jobb 4Hmmm. Sender en dose til
Ja, tenker jeg og kroppen er enig om detHeheto er et fint antall det!
Helt perfekt 4 åringHar Vært på foreldresamtale i barnehagen,og tuppa vår er snill, omtenksom, utålmodig , vimsete og kosete. Akkurat som en 4 åring skal være![]()
Mannen har tatt resten av dagen fri så vi har vært på cafe og spist lunch, bare oss 2. Valgt fargen på huset, besøkt besteforeldrene Hans og nå skal vi snart begynne å jobbe litt..
Ligger, men vil skravle med dere istedenfor å soveLegg deg ned og hvil kroppen iallefall![]()
Ja, det skal blir så godt.Det forstår jegblir deilig!!