Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er mange!!!Målet er 5500 nye innlegg og 150 tråder, var det ikke så? Her er staten
![]()
Merk en ting ekstra her.
Antallet "gjester". Uregistrerte brukere som bare leser, ikke kan skive. Det er mange!!!
Dagens mål kan vel ikke være vanskelig for skravlehøner som oss![]()
Målet er såppas lavt at dette er noe dere også klarer på en stille dagFørste oppdatering.
Så langt 623 innlegg og 18 tråder.
Målet for dagen er ikke høyt. Så dette klarer vi med glans
Burde ikke være detDagens mål kan vel ikke være vanskelig for skravlehøner som oss![]()
Jeg må nok ta med sammen,er skikkelig dårlig på å starte tråder...Dagens mål er lavere enn det hun angir som gjennomsnitt, så det er egentlig bare å la være å prøve-
Derfor tenker jeg at vi glatt, i oppvarmingsmodus som vi er, tar mordengagens mål på 7000 i dag uten å nøle. Om vi klarer de 250 nye trådene også får vi se. (dagens mål er altså bare 550 og 150)
Har tre gravide venninner, skal tipse dem straksAnbefaller dere å bruke dagen på rekruttering til forumet samt informere alle grupper om utfordringen![]()
Jepp, denne tar vi uten å prøve.Målet er såppas lavt at dette er noe dere også klarer på en stille dag![]()
Men det er jo greit med oppvarming (og planlegging)
Det brukte vi forrige uke til ;-)Anbefaller dere å bruke dagen på rekruttering til forumet samt informere alle grupper om utfordringen![]()
Jeg også.Jeg må nok ta med sammen,er skikkelig dårlig på å starte tråder...
Så utrolig flottHar tre gravide venninner, skal tipse dem straks![]()
Jeg har ikke flere å starte nå tror jeg...Jeg må nok ta med sammen,er skikkelig dårlig på å starte tråder...