Haha, we are flere who kunne say thatJust what I skull til to say![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, we are flere who kunne say thatJust what I skull til to say![]()
Kos daTenner er ikke gøy:-/. Her sutret nettopp mini og da var kun mammakos godt nok. Nå ligger han i midten av sengen vår og koser i søvne. Her er han 15 måneder allerede :-O
Heldig du erSliten.. blir godt å legge seg etterpå..
Så detÅ der kom utfordringen neste uke
Syns det er hysterisk morsomtDet ser vi også
Bare jeg og gubben som krangler litt, har hatt en dårlig dag, han scorte litt høyere enn meg på dårlig dag da kortholderen hans forsvant. Visa, mastercard og førekortHva har skjedd???
Haha, ja denne gikk fort, kanskje like greit for min del kjenner jeg...Vips var helga over, sånn helt plutselig liksom... Bare 5 dager til neste helg![]()
Byttet noen oppgaver og bedre betingelserByttet jobb, eller bare bedret betingelser?
Ble du overrasket nu?!Det var overraskende![]()
Ja, fått mala ferdig på kjøkkenet og vært på middag til oldeforeldra til lillemorVært både og. Egentlig bra helg, men plutselig sykt barn gjorde at vi ikke fikk gjort alt vi hadde tenkt. Ingen krise det da, men mer å ta neste helg.
Du da, hatt bra helg?
Poteter, revne gulrøtter og smeltet smørHva pleier dere å ha til fiskegrateng?![]()
Jeg er klar jeg !Så det
Blir forhåpentligvis en uke med mye liv!
Haha, måtte ta den, for vi hadde lagt putene i kjelleren i vinter og brukt putekassa til noen av utestolene. Så var litt rustvann nedi der.Putekassa blir fort glemt her altså![]()
Haha! Her holder det med å si "du vi må på ikea"Håpløse menn altsåJeg begynner nesten å bli mannevond. Trua med å kjøpe en stor flatpakke på IKEA, bare for å re opp i pappeska ut på trappa til ham
Så spørs om jeg må gjøre det, kanskje han skjerper seg litt da
![]()
Blir nok stas for både meg og familien hjemmeHørtes herlig ut det da![]()
He he du altsåNeida, bare meld deg på du!![]()
Hva lager du?Ikke ofte jeg kokkelerer så sent![]()
Vips så er det helg igjen!Vips var helga over, sånn helt plutselig liksom... Bare 5 dager til neste helg![]()
Til kengubarnet mitt.Klær til deg selv eller godgutten?![]()
Hva lager du?Ikke ofte jeg kokkelerer så sent![]()