Skravletråd April

Vips var helga over, sånn helt plutselig liksom... Bare 5 dager til neste helg:D

Vips var helga over, sånn helt plutselig liksom... Bare 5 dager til neste helg:D
Fælt så fort tida går.. Selv er jeg i permisjon da, men merker godt forskjell på når kællen er hjemme en hel dag og ikke. Vært en bra helg da?

Fælt så fort tida går.. Selv er jeg i permisjon da, men merker godt forskjell på når kællen er hjemme en hel dag og ikke. Vært en bra helg da?
Vært både og. Egentlig bra helg, men plutselig sykt barn gjorde at vi ikke fikk gjort alt vi hadde tenkt. Ingen krise det da, men mer å ta neste helg.
Du da, hatt bra helg?

Kjedelig når man må lete etter maten da :P mat må forresten jeg og ha før jeg legger meg.
fant noe :D
Ann ift til hva?
skravlinga vel :P
Det er jeg ikke ;)
da er det vel de mnd jeg ikke har vært her som det har skjedd da :P
Ligger da greit ann:D
ja det gjør du vel :P
Gleder meg til å se "Neste sommer" :D
Nå skal jeg se neste sommer og helt perfekt, så er det natta
Samme her :D

Uff, da er det litt verre.. :/ Mini her er 10 mnd og har sovet slik siden vi kom hjem fra sykehuset omtrent. Nå holder hun på med noen tenner, så tror det er det som plager henne..
Tenner er ikke gøy:-/. Her sutret nettopp mini og da var kun mammakos godt nok:-). Nå ligger han i midten av sengen vår og koser i søvne. Her er han 15 måneder allerede :-O

Back
Topp