Ja nå var det stas :-DGod kveld
Så flink J har blitt! Artig når de mestrer og synes det er gøy![]()
Neste så a mor ble våt i øyekroken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå var det stas :-DGod kveld
Så flink J har blitt! Artig når de mestrer og synes det er gøy![]()
Ja men han var urolig han også i kveld:-/. Gubben gikk med han og sang/bysset litt på han. Da han ble rolig la vi han ned og han la seg godt inntil meg og sovnetSå koseligGodt når de sover sånn
![]()
Hatt en flott dag. Enn du da?Godt med kveld ogsåda går det til og med an å skravle litt
Har dere hatt en fin dag?![]()
Sofa tid har du fortjentKveldsmat på kb så senga.
Jeg skal ligge i sofaen.
Ja nå var det bra det løsnet for ham.Så artig at storebror sykler uten problemerhøres ut som du har fått gjort mye i dag
![]()
Skal ikke klageHatt en flott dag. Enn du da?håper den har vært fin
![]()
Kos degStikker ut og sykler litt jeg ;-)
Snakkes :-D
Åh så deilig! Har vært grått og overskyet her. Men hadde noen flotte dager siste ukene. Dere i sør fortjener litt sol og varme ogSkal ikke klagesommer temperaturer i solveggen, nesten ferdig å strikke kjolen og ungene har lekt og kost seg ute hele dagen i dag også
kjekt med vår!
Men blir farge av det ogsåAi! Det er ikke særlig godt på kvelden.
Det rr lov å late seg ogsåSofa tid har du fortjentflinke du. Synes du er sprek jeg. Jeg føler jeg bare later meg om dagen
![]()
Kos deg på sykkelturStikker ut og sykler litt jeg ;-)
Snakkes :-D
Yes har detGodt med kveld ogsåda går det til og med an å skravle litt
Har dere hatt en fin dag?![]()
VestlandetÅh så deilig! Har vært grått og overskyet her. Men hadde noen flotte dager siste ukene. Dere i sør fortjener litt sol og varme ogeller hvor i landet bor du?
![]()
Sant nokMen blir farge av det også
Å det trenger jegSant nok![]()
Hehe, ja. Men absolutt deilig å komme seg ut også kjenner jegDet rr lov å late seg også![]()
Jeg ble veldig sint. Men midt oppi dette så klarte han å miste kortholder med førekortOj da hadde jeg blitt sur