Haha, ja hadde blitt en trasig verdenHadde vært veldig kjedelig! Hva skulle vi mennesker ha krangla om da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja hadde blitt en trasig verdenHadde vært veldig kjedelig! Hva skulle vi mennesker ha krangla om da?
Oj da hadde jeg blitt surHar ikke blitt mye hvilegubben har heller ikke tilbudt seg en eneste gang å ta henne så jeg kan få slappe av "ikke min feil at du ikke får sove"
Nei nei.
Hva lager du i dag?I middagslagingen igjen
Hatt besøk av både sjefen og nest-sjefen nå i 3 timer![]()
Baconsurret indrefilet med krydder kremost inniSå koselig med besøk
Hva ble det til middag?
Ble baconsurret indrefilet med krydder kremost inniHva lager du i dag?
Det er deiligHele sørnorge i alle fall pga en høytrykksrygg![]()
Fysj daEnten vann i mellomøret igjen eller øreverk :/ Og muligens en halsbetennelse på toppen av det...
Oh så deilig daMerker det blir lite skravling på meg i så fint vær24 grader i solveggen her
![]()
åja heheJa. Nest sjefen er dog søstra mi og dahaha.men koselig sjefen stakk innom og
Åh, håper hun ikke blir lenge dårlig![]()
Det har viHar dere hatt en fin helg da?![]()
håper detHåper han setter pris på det![]()
Ikke godt når de små er syke neiåja heheja det er jo ikke ofte skjer
![]()
håper ikke detganske høy feber enda. i natt gråt henne og jeg måtte ligge å holde rundt henne så hun hadde ryggen mot mannen og ansiktet mot meg. stakkars jenta mi <3
Så artigDet ble etter ungenes valg små tagetes (nabojenta, så de vil hun vel ha etterhvert. Noen av dem i alle fall) agurk, min datter som endte med å så åtte, jeg hadde tenkt fire. Og fire typer salat sådd altfor tett, guttungen en og jeg tre. Og angrer allerede på hvor lite plass de fikk.
Solsikker skulle vi så, men glemte at de skal ligge i vann et døgn.
To sorter til med tomat har jeg plukket ut (har sikkert ti til...) Og et par sorter salat samt gressløk, minimais og et par ting til. Ja, og gulrot, både oransje og lilla. Noe av dette skal jeg så en dag mens ungene er på skole/bhg og noe skal jeg så med mine håpefulle, etter forberedelser. Legge solsikkefrø i vann f.eks
Joda grei helg herDet har vi
Du da?
2% er ikke myeHmm, vi har mat som kan grilles til middag i dag... Men mannen ser brannkamp da, vet ikke hvordan det blir med maten. Lillesøster sover på meg, men med 2% på mobilen må jeg uansett reise meg...
Ja gutta elsker sånn matAbsolutt!Junior er iallefall storfornøyd med middagen. Pølser er favoritten
Pasta og kjøttboller er jo storveis! Vi hadde tomatsuppe med kjøttboller i tidligere i uka, til barnas store glede![]()
Så deilig daJa grillet i går også.
neiIkke godt når de små er syke nei♡
Mannen her tilbyr seg aldri å ta barna så jeg får hvile innimellom heller. Svarer likt som din. I følge ham hviler man ikke uten å sove..Har ikke blitt mye hvilegubben har heller ikke tilbudt seg en eneste gang å ta henne så jeg kan få slappe av "ikke min feil at du ikke får sove"
Nei nei.