Lolo
Forumet er livet
Byttet jobb, eller bare bedret betingelser?Blir bare dagtid i ukene, og 12-21 hver 4.helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Byttet jobb, eller bare bedret betingelser?Blir bare dagtid i ukene, og 12-21 hver 4.helg![]()
Det var overraskendeLigger da greit ann![]()
Nei tror ikke detOpp tidlig i morgen ?
Her er det opp 06. Ikke fordi vi skal no, men fordi frøkna våkner daNei tror ikke det
Hva pleier dere å ha til fiskegrateng?De andre har jeg ikke smakt
Bruker kun God gammeldags![]()
Hørtes herlig ut det daBlir bare dagtid i ukene, og 12-21 hver 4.helg![]()
Putekassa blir fort glemt her altsåJa nå var det bra det løsnet for ham.
Alle andre kompiser sykler jo nå...
Ja fått gjort litt.
Og vasket putekassa til stolputene ;-)
Fælt så fort tida går.. Selv er jeg i permisjon da, men merker godt forskjell på når kællen er hjemme en hel dag og ikke. Vært en bra helg da?Vips var helga over, sånn helt plutselig liksom... Bare 5 dager til neste helg![]()
Vært både og. Egentlig bra helg, men plutselig sykt barn gjorde at vi ikke fikk gjort alt vi hadde tenkt. Ingen krise det da, men mer å ta neste helg.Fælt så fort tida går.. Selv er jeg i permisjon da, men merker godt forskjell på når kællen er hjemme en hel dag og ikke. Vært en bra helg da?
Jo takk :-DKos deg![]()
Jo takk. Men var kaldt uten votter :-oKos deg på sykkeltur
Hva har skjedd???Jeg ble veldig sint. Men midt oppi dette så klarte han å miste kortholder med førekort![]()
fant noeKjedelig når man må lete etter maten damat må forresten jeg og ha før jeg legger meg.
skravlinga velAnn ift til hva?
da er det vel de mnd jeg ikke har vært her som det har skjedd daDet er jeg ikke![]()
ja det gjør du velLigger da greit ann![]()
Gleder meg til å se "Neste sommer"![]()
Samme herNå skal jeg se neste sommer og helt perfekt, så er det natta
Tenner er ikke gøy:-/. Her sutret nettopp mini og da var kun mammakos godt nokUff, da er det litt verre.. :/ Mini her er 10 mnd og har sovet slik siden vi kom hjem fra sykehuset omtrent. Nå holder hun på med noen tenner, så tror det er det som plager henne..
Nei det nærmer segHa ha ikke langt til 180 da