Skravletråd April

En annen plass for de vil ikke skravle her ;)
Jeg skravler gjerne her

Men savner å følge Lolo som ikke lenger har noen dagbok jeg kan følge. Og vi skravler en del i dagbøker også

Nei, det er ikke aktuelt.

Vi flyttet hit for fire år siden, er valg som ble tatt fordi vi bodde i Bergen, langt fra alle og utfra familiens samlede vurdering ble det å flytte til mine hjemtrakter som ble valgt. Av hensyn til ungene.

Jeg kan gjerne tenke meg å flytte, men bare til et annet hus. Selv om jeg gjerne skulle byttet skole vil jeg likevel helst ikke ut av skolekretsen, i alle fall ikke den kombinerte oss og naboskolen som muligens blir en ny felles skole.

Å rive ungene opp fra det fellesskapet de nå har fått med søskenbarn og slekt forøvrig er ikke aktuelt. Å rive dem opp fra det de hadde i Bergen, var jeg ikke i tvil om at var til deres beste, selv om det for ham som var nesten fire var tøft. For henne som var bare drøyt et år og ikke gikk i bhg var det ikke merkbart, hennes verden var familien og vi flyttet. Hun vet hun har bodd o Bergen, men husker ikke noe. Han mistet bestevennen sin.

Nå... Nei, dette kan vi ikke ta fra dem.
Skjønner deg godt, hadde aldri flyttet selv:)
Håper det løser seg for mannen snart!

Siden de er eneggede er vel sjansen stor for at de har det samme? Noe med at genene blir identiske tenker jeg?

Men jeg aner jo ikke ;-)

Ja det viktigste er at de får hjelp :-)
De fleste gener i eneggede er identisk, derav ofte likt utseende. Men eneggede er ofte veldig ulik i personlighet og ift sykdom og lignende. Ganske fascinerende område å utforske ;)

Nei da blir det verre:-). Foreløpig har det funket:-). Love hearts ligger klar på nattbordet just in case
Føler jeg er kjempe heldig som har effekt av samarin jeg :P to glass for dagen så slipper jeg stort sett det værste :)

Back
Topp