Hvor mye skal du ned?Det er jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye skal du ned?Det er jeg
Njaaa nye lyder gjerne. Vant med at vi prater og har tv på mens han sover. Første gang vi hører utebursdag i nabohuset den tiden vi har bodd her etter mini ble født så uvante lyder og han var nok nyskjerrig på hva som skjerÅh nei det kan eg tenke meg.. er han var på lyd?
Har slektninger i Tønsberg. Bare sånn til opplysningTønsbergfinner alltid noe morro
![]()
2 uker av og to uker på blir spent hvordan det vil bli når jeg går tilbake etter mors permisjonenOk! Lenge ute i slengen da eller?
Så flott han sovnetJaa ikke sant. Veldig for at de skal få feire bursdagen sin ute i finværet men for min og spesielt mini sin del passet det særdeles dårlig i kveld. Men jammen meg sovnet mini akkurat nå mens jeg skrev. I armkroken min liggende ved siden av meg i vår seng❤
Ja, ser den.. litt samme som er herm vant til lyder, men kan reagere på enkelte lyder eller stemmer likevelNjaaa nye lyder gjerne. Vant med at vi prater og har tv på mens han sover. Første gang vi hører utebursdag i nabohuset den tiden vi har bodd her etter mini ble født så uvante lyder og han var nok nyskjerrig på hva som skjer
HahaHar slektninger i Tønsberg. Bare sånn til opplysning![]()
Æsj, håpet det var i LarvikTønsbergfinner alltid noe morro
![]()
Gruer du deg? Når er permisjonen over?2 uker av og to uker på blir spent hvordan det vil bli når jeg går tilbake etter mors permisjonen
Det blir slutten av april og da er det også i sandefjordÆsj, håpet det var i Larvik![]()
Hæ? Snakker nedover?Hahadu må si i fra om du snakker nedover
![]()
Oppover? Når du du skal hilse på familien tenkte jeg daHæ? Snakker nedover?
Gruer meg ikke .men er spent på hvordan jeg vil klare det haha. Men jeg har vurdert jobb på landGruer du deg? Når er permisjonen over?
Nei i 3 ukerSkal du drikke shake en hel uke?
Diett på gang?Jeg er sulten!
Håper denne sulthetsfølelswn gr over snart
Veldig myeHvor mye skal du ned?![]()
Det er kjekt rett ved soverommet!Naboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen
Lirer jeg også påNoe gøy på tv idag da, mon tro... ?