Jepp! :OSover ennå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! :OSover ennå?![]()
Somregel mellom 19 og 19.15 nå i det siste. Men bør begynne leggerutinen rundt kl 18-18.15 og være på rommet til rundt 18.30-18.40. Idag hvor vi har vært på farten siden 12 tiden med besøk og mye oppmerksomhet for mini og han begynte å virke trøtt og sutrete i 17 tiden så dro vi hjem og nå når vi er hjemme og i seng da våkner vi til igjen og skal ihvertfall ikke sovne. At naboen har barnebursdag med en haug aktive gutter ute omtrent vegg i vegg hjelpe liteDet skjønner jeg! Vi slet med søvnen på førstemann, og måtte innfør veldig faste rutiner. Med nr to har det regulert seg mye bedre av seg selv så trenger ikke være like strix. Har jo leggerutiner, men ikke like harde på dem liksom![]()
Når pleier ha å sovne sa du?
Da blir det kjærestetid på dere da?Mamma vil låne N denne helgen igjenkoselig
![]()
Er nok detDa er det bare å holde ham hjemme![]()
Ok, sånn å forstå ja..Jeg går bare på shake
Prøver på detSå deilig
Spreke du!
Er du på slankekur?Jeg er sulten!
Håper denne sulthetsfølelswn gr over snart
Flott liksomNaboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen
Nei skjønner drt ikke blir lett å få alt til å passe.. Hva er jobben din??20 min :/ men har nå på gjemme jakt etter gård siden pengene er i orden men vanskelig å finne noe i nærheten av jobben til gubben. Min er enkel for jeg sover på jobb
Så digg min er lys våken. Leker med alt han finner i sengen. Ikke tenkt å sove neiJepp! :O
Om en ukes tid er jeg nok mindre sultenOk, sånn å forstå ja..
Åh nei det kan eg tenke meg.. er han var på lyd?Ja ikke rent lite heller. Og gjør ikke legging av mini lettere :-/
Det er jegEr du på slankekur?![]()
Jobber på båt. Han jobber på produksjons lagerNei skjønner drt ikke blir lett å få alt til å passe.. Hva er jobben din??
Kult!Helt enigmen skal på loppemarked I morgen. Bare må! Haha. Leter etter glass artikler som er kule
![]()
Skal du drikke shake en hel uke?Om en ukes tid er jeg nok mindre sulten
Jaa ikke sant. Veldig for at de skal få feire bursdagen sin ute i finværet men for min og spesielt mini sin del passet det særdeles dårlig i kveld. Men jammen meg sovnet mini akkurat nå mens jeg skrevFlott liksom![]()
Du klarer deg braPrøver på det![]()
Ok! Lenge ute i slengen da eller?Jobber på båt. Han jobber på produksjons lager