Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som et godt samarbeidMe samarbeider om alt.
Ingen tar avgjørelser uten å spørre den andre. (og da meiner eg ikkje småting som hvilke klær ungene skal ha på seg osv)![]()
Noen ting er eg uenig i, og andre er han uenig i. Da får begge komme med sine argument, og så kommer me til et felles kompromiss.![]()
Så digg å høre at det er så mange flinke der uteHan er veldig aktiv. Mye med barna, og bidrar med bleieskift og alt. Men vi er litt forskjellige. Han hadde aldri skiftet bleie da vi først fikk barn og var veldig usikker i starten, men jeg lærte han det. Vi har jenter, så han lærte å tørke forfra til bakfra og er helt super nå.
Det syns jeg beskrev oss på en veldig god måte. Vi er likedanVil si at vi er ganske likestilte, men jeg er stort sett den som tar avgjørelser, han er mer usikker og jeg er veldig sikker. Han er stort sett enig med megMen det er ikke sånn at jeg overstyrer han eller noe, jeg er bare mer aktiv i oppdragelsen på en måte.
Det var slik vi gjorde det. Sa pappa nei ringte vi modern hun sa ja..... Men tror mamma mistet stemmeretten da jeg var 10 for pappa ble dø frustrertVeldig aktiv. Vi tar avgjørelser sammen, vi har like regler hjemme her og når de er hjemme med han. Både han og jeg stiller opp sammen på alt ungene er på osv osv.
Klart vi kan være uenige, men vi løser det alltid. Veldig viktig for oss at vi er på lik linje med samme regler siden vi ikke bor sammen. Det nytter ikke for ungene å få ett nei av meg også ringe til pappa å be om lov. De har prøvd, men skjønner nå at sier en nei så sier begge nei![]()
Det var slik vi gjorde det. Sa pappa nei ringte vi modern hun sa ja..... Men tror mamma mistet stemmeretten da jeg var 10 for pappa ble dø frustrert![]()