Hvor aktiv er pappa

Han er veldig flink og vi er enige om det meste foreløpig, men hun er redd jeg blir den strenge og han den snille som hun lurer trillrundt :P 6måneder, men allerede veldig lik pappaen sin! :)

Her har pappaen gjort mest det første leveåret til poden, fordi jeg har slitt med brukket rygg, så han har faktisk bidratt mer enn meg. :)
Vi fordeler oppgavene helt likt (så langt det går), fordi vi begge er foreldrene hans.
Han er ikke mitt barn, også er pappaen med innimellom..

Tja, så samstemte dere var da!

Vi er stortsett enige om det grunnleggende. Men han er nok endel strengere enn meg.

Men han kom ikke helt inn i oppdragelsen før vi fikk nr 2. Da ble jeg liggende på sykehus en stund, og da så hva det innebærer å være en foreldre. Han lærte veldig mye av det.

Jeg har mini mest, men vi er begge aktive i oppdragelsen. Og vi har de samme tankene om hva og hvordan. :)

Helt lik rolle som meg, for meg ville det vært unaturlig at den rollen skulle være skjevt fordelt :)

like aktiv som meg :)

Ekstremt mye, han er flinkere enn meg og lærer meg opp.

Jøss, er det bare jeg som har en sløv samboer? :p sambo er irriterende sløv, og han vil helst ikke snakkes til. Det bryr meg fint lite altså, han får høre det han fortjener. Han er vokst opp i en selvsentrert boble tror jeg, den sprekker stadig vekk mer og mer ;) den mest slitsomme ungen her i huset er sambo..

Han er flink til å bidra med vår største når han er hjemme. Vi er enige om det meste, men han er mye strengere, og hever stemmen og blir sint ofte for småting. Godt ikke begge er sånn for da hadde det blitt utrivelig. Også passer vi på å ikke diskutere hva vi synes er rett og galt av oppdragelse osv forran barna, viktig for oss å ikke undergrave den andre.

Han er nok ikke like aktiv som meg. Men nå har han en jobb som gjør at han er hjemme i 7 dager, og borte i 7 dager. Så blir jeg som lager rutiner og regler for guttene, og så må pappaen bare plent følge det opp.

Jøss, er det bare jeg som har en sløv samboer? :p sambo er irriterende sløv, og han vil helst ikke snakkes til. Det bryr meg fint lite altså, han får høre det han fortjener. Han er vokst opp i en selvsentrert boble tror jeg, den sprekker stadig vekk mer og mer ;) den mest slitsomme ungen her i huset er sambo..
Hahaha :p Jeg kan klage masse på mannen min, men det går ikke på deltakelse med ungene, men andre ting som irriterer meg grønn :p Ingen er perfekte :D :p

Back
Topp