Juhuu!Naboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhuu!Naboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen
Så trasigTil ca juni sier de :/
Koselig med besøkTusen takk![]()
Vi får se om vi finner noen filmer på viaplay uten betaling eller sumo. Så kommer svigerfar en kjapp tur innom i morgen![]()
Det skjønner jeg! Vi slet med søvnen på førstemann, og måtte innfør veldig faste rutiner. Med nr to har det regulert seg mye bedre av seg selv så trenger ikke være like strix. Har jo leggerutiner, men ikke like harde på dem liksomJa prøver ihvertfall. Vi har slitt sånn med søvnen hans og gjør det til dels ennå at jeg har ikke lyst til å ødelegge rutinene hans før han ihvertfall klarer å sovne i egen seng uten å være avhengig av å ligge i armene våre
Rolige helger er det besteDet er kjempe digg. Han er så flink med småen. Np blir det helg hjemme også rolig uten mye stress![]()
Åja, dere har gård! Så herlig ♡Han tar inn Hesta på stallen.
Jeg har veldig mye utgått fløte og melk så vaffler er da på sin plass skjelden vare hos oss da melkeprodukter forsvinner fort
Hoho, da er det bare å gåLillemor syns visst mamman trenger trim, så da har ho begynt å kun sove dupp i vogn, med fart![]()
Ingen jobber i sikte?Han var som vanlig hjemme.
Helt enigRolige helger er det beste![]()
Uff daJa, superflaks!
Ja, er ganske mange her..mange barnehager og, men..er alikevel trangt om plassene. Er flere på barselgruppa og som ikke fikk noen av sine valg![]()
Nei ikke ennå.Åja, dere har gård! Så herlig ♡
Sånn å forstå ja! Bor dere langt unna hestene da eller?Nei ikke ennå.vi leter etter gård. Men for øyeblikket leier vi plass til dem
![]()
Det har dere mye utbytte avJaåsså er det greit å ha en plan med dagene og.. Ihvertfall noen av dem
![]()
Da er det bare å holde ham hjemmeDerfor siste gang vi sender om vi er usikker.
Ja ikke rent lite heller. Og gjør ikke legging av mini lettere :-/Juhuu!Mye lyd?
20 min :/ men har nå på gjemme jakt etter gård siden pengene er i orden men vanskelig å finne noe i nærheten av jobben til gubben. Min er enkel for jeg sover på jobbSånn å forstå ja! Bor dere langt unna hestene da eller?
Naboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen
Jeg går bare på shakeMå døtte inn noe for at det skal gå over?!
Sover ennå?Og der sov babyen min. På puppen da vel å merkevar kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende
![]()