Veldig myeKoser du deg(?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig myeKoser du deg(?
Godt å høreVeldig mye![]()
Det høres en smule slitsomt ut, du....Da vrir jeg meg, går på do og irriterer meg på at mannen snorker
Prøver å ikke trykke på telefonen, for da får jeg iallefall ikke sove.
Det gjør jegKos deg med turbojenta
Sånn var det ja..Ja,har ei på 4![]()
Åh, det er jo så typisk! Må vekkes på morgenen liksom! Men er vel greit å vekke så han ikke slår seg for mye til ro med rytmen om å sove tungt på morgenenHehe! Det skulle gått an å programmert dem litt mer på soving
Her sover han som en stein om morgenen..må jo vekkes![]()
Æsj da :/Ja er det. Korsryggen og bekkenet skranter men er nå vant til det
. Der da?
Hvorngammel er di jente nå?Jeg gleder meg litt til mi kommer ditnå ligger ho stort sett alltid der jeg la ho fra meg
![]()
Takk det samme til degMorn, morn
Håper du får en fin fredag!
Du også søtaHåper dere får en fin fredag snuppa![]()
Ho blir 4 mnd på torsdag som kommerHvorngammel er di jente nå?![]()
Litt vel lang antakelig.Blir en lang tur da![]()
Nei, eller, innimellom.Så herligruller hun enda?
![]()
Det går rasende fort fra det stadiet hun er nå til hun plutselig fyker over stuegulvetNei, eller, innimellom.
Ja, de sier såDet går rasende fort fra det stadiet hun er nå til hun plutselig fyker over stuegulvet![]()
Hva bestemte du deg for til slutt?Litt vel lang antakelig.
Dog skal jeg jo gå ti mil i april
Gått to så langt.
Men må gå innen et kvarter i så fall. Akkurat kommet ut av dusjen
Her endrer alt seg alltid over natta. Ingen tegn til å krabbe - plutselig neste dag nådde hun over lekematta og nådde en boks under stuebordet. Samma med å stå. En dag gled hun plutselig mellom beina på meg ned sofaen. Forvents hun skulle være gele i beina og sette seg som vanlig. Men der sto hun jaggu megJa, de sier så![]()
Er så deiligTror den skal holde seg litt her også nå![]()
Det blir bilen. Jeg sendte mannen på tur (eller, han foreslo det selv) nå mens jeg tar pumpa.Hva bestemte du deg for til slutt?