Sjelden jeg betaler så mye egentlugVar ikke så ille det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjelden jeg betaler så mye egentlugVar ikke så ille det da![]()
Du skulle jo skravleTidlig kveld i kveld kjenner jeg. Trøtt![]()
Det er godt gjemtDu får ta med kortet hans da![]()
Au da?faens drittvondt... har så vondt at jeg nesten griner :/
Hvor langt er du på vei da? Gjør det noe om dere venter litt med å si det?Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/
Hehe, nugatti er kult innimellomFikk så lyst på noe godt og det ble skive med nugatti. Egentlig ikke godt i det hele tatt når jeg tenker meg om. Og for å veie opp det usunne måtte en skive med makrell i tomat og avocado på til også
![]()
Ticket to heaven med stjernerHvilken da?
Ja jeg vetDu skulle jo skravle
Pappa er kjekk å ha til såntEr jo mange som tar det til regnskapsfører selvom de ikke er selvstendig næringsdrivendemamma lærte meg å ta det selv i fjor. Årene før har jeg levert det til pappa
![]()
Ja sjelden jeg spiser det og fikk akutt lyst på noe godt i kveld og eneste vi haddeHehe, nugatti er kult innimellom![]()
Bestilte ikke du jakke igår?Vurderer å bestille vårjakke til kb men den var litt dyr...
Hva og hvor mye?Sikler på nytt sengetøy, men litt stivere pris enn jeg er vant med..
Flink du!!!!Pappa er kjekk å ha til sånt
Alltid tatt det selv jegtar mannen sin også
![]()
Tung i øyelokka selvTidlig kveld i kveld kjenner jeg. Trøtt![]()
Fort gjort på kveldenTung i øyelokka selv![]()
jeppAu da?i magen?
Det var jo vinteranorakk...Bestilte ikke du jakke igår?![]()
Her har jeg vel gjort det hver gang så langtSjelden jeg betaler så mye egentlug
Hun sovnet heldigvisUff, kjipt når det blir sånn![]()