Skravletråd April

Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/

Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/
Hvor langt er du på vei da? Gjør det noe om dere venter litt med å si det?

Fikk så lyst på noe godt og det ble skive med nugatti. Egentlig ikke godt i det hele tatt når jeg tenker meg om:-). Og for å veie opp det usunne måtte en skive med makrell i tomat og avocado på til også:-)
Hehe, nugatti er kult innimellom:P

Er jo mange som tar det til regnskapsfører selvom de ikke er selvstendig næringsdrivende :) mamma lærte meg å ta det selv i fjor. Årene før har jeg levert det til pappa :P
Pappa er kjekk å ha til sånt:P
Alltid tatt det selv jeg:) tar mannen sin også:P

Au da?:( i magen?
jepp :(
men har vært inne for sjekk tidligere idag og ingenting. men dette er vondere enn hva jeg hadde tidligere
sikkert bare strekt noe inni der når jeg bar på hun og danset. dumme meg :p

Back
Topp