Godt å få ryddet litt jaBare for moro skyld egentligholder delvis på å rydde litt i skuffer og skap, hadde masse halvfulle bokser og poser med mel osv. Greit å bli kvitt.
Kos dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å få ryddet litt jaBare for moro skyld egentligholder delvis på å rydde litt i skuffer og skap, hadde masse halvfulle bokser og poser med mel osv. Greit å bli kvitt.
Høres ut som en flott fargeJaaden er grønnblå og nyyydelig
![]()
Haha, det vil jeg troMini har prøvd å spise chili con carne selv. Vakkert syn![]()
Det bør du klare17 innlegg bør gå i løpet av kvelden![]()
JaaaJippiblå himmel er supert!
Nå er min snart 9mnd men de gangene hun har vært syk så har det vært lettere å ta seg av henne enn når mannen er sykHelt enig!Mine barn klager aldri når de er syke, mannen tror han "dør" hele tiden
![]()
Kos deg på kursPå jobb et par timer for kurs![]()
Jaa det er stor fare for at du skal klare det17 innlegg bør gå i løpet av kvelden![]()
Jeg er nok her innimellomI kveld får jeg tid til masse skravling. Gubben skal på trening og lufter nok hunden på vei hjem så da er han sent hjemme
. Hvem er med?
Ennå vakrere syn når han skulle spise grøtHaha, det vil jeg tro![]()
Jobb i kveld?Jeg er nok her innimellom![]()
Det skal gå braDet bør du klare
Jeg skal ha 60
Får akkurat 68 000 innleggDet skal gå bra
60 klarer du vel også
Hva har du da?
Jepp, det blir braJaa det er stor fare for at du skal klare det![]()
Det er ikke dårligFår akkurat 68 000 innlegg
Eg sjekker den sånn hver tredje dag eller noeSjekket akkurat lista![]()
Ja da må vi få til litt skravlingJepp, det blir bra
Fare for at det blir litt neste uke også, med ny utfordring![]()
Sjekker ikke så ofte jeg heller, men visste jeg kunne nå målet i dag. Derfor sjekket jeg et par gangerEg sjekker den sånn hver tredje dag eller noe![]()
Veldig spent på hva det blir altsåJa da må vi få til litt skravling![]()