Så deilig daFrøkna sov skikkelig godt inatt og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daFrøkna sov skikkelig godt inatt og![]()
HurraTripp trapp stolen kommet på posten. Avgårde å hente den etter jobb![]()
Aner ikke, veldig spentHva tror dere utfordringen vi får neste uke blir da?![]()
Har fått på ene gutten men ikke andre. Gleder meg til begge er på samme skole og begge får tilpassetHuffakkurat som her da
Eldste skal få færre og lettere lekser framover...nettopp for å oppleve mestringsfølelse![]()
Veldig! Trengte denSå deilig da![]()
Og ikke forsikring?jeg pleier å bruke en mobil i 4-6 år før jeg skaffer meg ny denne er bare 6 mnd gamel;( og jeg hater å bruke penger på mobiler
Lærer noe hver dagAaah. Lærte jeg noe nytt idag og
![]()
JippiNæmen syns jammen meg at jeg ser antydning til litt blå himmel:-o
Har vært hos optiker med meg selv og osteopat med lillemor, samt gått en times tid med vogna. Syns dagen har vært bra effektivHar hatt en særdeles effektiv dag frem til nå. Hvordan har deres dag vært?
Ha en flott kveldDagens oppdateringer, dere for kose dere...har en mail som renner over siden jeg ikek sjekker den når det kommer inn mail lenger ;P
Det kan være en utfordring jaSykt mannfolk er pyton å ha i hus![]()
Hei på degHallo folkens! Har nettop gått tur i haglværet for å få lillemor til å sove. Frisk og godt![]()
Hatt vondt i magen i hele dag nå, så hva det egentlig er aner jeg ikkeDet kan være en utfordring ja
Hvordan syk?
Vel! Ikke alltid enigHei på deg
Finnes ikke dårlig vær....osv![]()
Rolig start her også når jeg fullammerJa tror det![]()
Klarer aldri holde telling på innleggene mine jeg17 innlegg bør gå i løpet av kvelden![]()
Sjekket akkurat listaKlarer aldri holde telling på innleggene mine jeg![]()
Det skjønner jegJepp men setter mer pris på de lette dagene da![]()