Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har rimelig strenge regler.Har dere regler og tidsskjemaet for bruk av ipad og pc for barna deres eller er det fritt bruk?
Ut i skogen å lek!Den likte jeg! Tror kanskke vi også må få oss en sånn kurvHar rimelig strenge regler.
I dag som de begge hadde to barn hver på besøk så måtte alle pent legge mobiler og padder i en kurv og ingen fikk de tilbake før de skulle hjem.Ut i skogen å lek!
Samme herNei, ingen regler. Hun er flink å legge den ifra seg når vi sier ifra.
Er ganske kjekt. Om foreldrene vil ha tak i barna sine får de ringe meg. Syntes ikke ungene skal drive med mobilen når de har besøk eller er på besøk.Den likte jeg! Tror kanskke vi også må få oss en sånn kurv![]()
Enig! Nå er ikke min så stor enda at så mange av vennene har mobiler, men likevel. Det som er utfordringen her er å få dem til å gjøre noe annet enn å spille. Hvis jeg sier nei, så kan besøket si at "men da går jeg hjem til meg og spiller." Og så inviterer han min gutt med seg. Da kan jeg vel ikke si at han ikke får bli med...? Har sagt at jeg syns det er dårlig gjort at han ikke vil være oå besøk hvis han ikke får spille, men det hjelper ikke.Er ganske kjekt. Om foreldrene vil ha tak i barna sine får de ringe meg. Syntes ikke ungene skal drive med mobilen når de har besøk eller er på besøk.
Akkurat den problemstillingen har jeg ikke vært borti, for her vi bor bor det ingen gutter på L sin alder. Så om han har besøk så kan ikke besøket bare gå hjem om du skjønner. Hender jeg lar dem på spille tvspill, men da med begrenset tid også får de finne på noe annet før og etter.Enig! Nå er ikke min så stor enda at så mange av vennene har mobiler, men likevel. Det som er utfordringen her er å få dem til å gjøre noe annet enn å spille. Hvis jeg sier nei, så kan besøket si at "men da går jeg hjem til meg og spiller." Og så inviterer han min gutt med seg. Da kan jeg vel ikke si at han ikke får bli med...? Har sagt at jeg syns det er dårlig gjort at han ikke vil være oå besøk hvis han ikke får spille, men det hjelper ikke.