Skravletråd April

Det har kanskje lett for å skli ut da ja.
Definitivt, særlig siden det ikke var avklart da de begynte at det var sånn det skulle bli. Vi ble bare satt opp på vakter uten noe vi skulle sagt

Forståelig det. Får håpe de sovner greit i kveld :-)
Hun minste sluknet med en gang, men hun sovner ofte veldig fort. Håper det går fort for storesøster også:)

Da sovnet mini omsider :-). Håper han sover lenger i morgen siden han sovnet litt senere enn vanlig men det spørs

Ja, blir det. Skal også ha ekstra oppfølging. Da er det i allefall bra med en jm man går overens med :)
Kan jeg spørre hvorfor du har ekstra oppfølging?

Kan jeg spørre hvorfor du har ekstra oppfølging?
Store sjangser for å føde prematur da dette ligger i familien, samt fordi jeg har sluttet på ADHD medisiner og da er det ønskelig å forebygge eventuell depresjon eller lignende. Fungerer ikke helt på samme måte uten medisiner som med ;)

Edit: har også pcos

Store sjangser for å føde prematur da dette ligger i familien, samt fordi jeg har sluttet på ADHD medisiner og da er det ønskelig å forebygge eventuell depresjon eller lignende. Fungerer ikke helt på samme måte uten medisiner som med ;)

Edit: har også pcos
Okei, da er det godt at du følges opp ekstra :)
Har de funnet noen grunn til at bare jentene fødes prematurt da?

Okei, da er det godt at du følges opp ekstra :)
Har de funnet noen grunn til at bare jentene fødes prematurt da?
Nei er liksom ingen medisinsk forklaring :/ får satse på at det er tilfeldig :P

Dette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*
Å nei, krise!!:eek:

Back
Topp