Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel noe med at man ikke orker når barna sovner sent.Fort gjort at noe kommer i veien![]()
Da kan muligheten være derHehe.samme
![]()
Forståelig det. Får håpe de sovner greit i kveldHar vel noe med at man ikke orker når barna sovner sent.
AbsoluttHerlig å ha noen man kan snakke om alle tanker rundt det med![]()
Ja, blir det. Skal også ha ekstra oppfølging. Da er det i allefall bra med en jm man går overens medHar du flest kontroller hos jm?
Den er helt greiEr formen fortsatt bra?
Hørtes deilig utTror jeg skal lage meg en kopp kakao. Må bare få lagt barn først![]()
Er det hun som ikke vil, eller er det dårlig organisert?
Vanligvis ikke! Men venta besøk idag, og det så ikke ut på badet, såSkjønner ikke at dere gidder sånt på kvelden![]()
Det har kanskje lett for å skli ut da ja.Foreldrestyrt, det var litt opplegg i starten, men så ble det utarbeidet en ansvarsliste hvor forledrene har ansvar to ganger hver, og da... ja.... flyter det ut.
Tre ganger igjen, så er det sommer. Neste år er hun førskole, da har de mer strukturert opplegg, men det er FOR lite opplegg i år, og timingen fungerer egentlig ikke
Hehe, ja det passa jo braSånn gjør vi og ofte. Å være sosialt usosial pleier vi kalle det hos oss![]()
Går det ikke som det skal?Så var det den legginga da
Du prøvde deg på litt fotball ja... Nå syns jeg du skal bli frisk!Merker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..
Nja har vel alltid slitt med leggingen men prøver å få han til å sovne i egen seng istedenfor i armene mine. Foreløpig står han og leker og legger seg litt ned av og tilGår det ikke som det skal?
UffdaMerker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..