Skravletråd April

Herlig å ha noen man kan snakke om alle tanker rundt det med :)
Absolutt :) spesielt siden barseltiden på sykehuset var et mareritt sist. Vår kommune har heldigvis et nærjordmorsenter så kan egentlig reise hjem når jeg vil etter fødsel om alt er bra og ta oppfølgingen der :) slapper plutselig mye mer av :P

Woop! Nå er vi på vei hjem. Vært på spontanbesøk hos en venninne. J er så klart lysvåken, hun sov 40 min i bilen på vei til.

Er det hun som ikke vil, eller er det dårlig organisert?

Det er jeg som ikke vil. Hun liker det. Reelt sett leker hun bare helt uten styring og surrer omkring. Enten sammen med bestevennene sine, eller i dag når de ikke var der, alene.

Merker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..

Foreldrestyrt, det var litt opplegg i starten, men så ble det utarbeidet en ansvarsliste hvor forledrene har ansvar to ganger hver, og da... ja.... flyter det ut.

Tre ganger igjen, så er det sommer. Neste år er hun førskole, da har de mer strukturert opplegg, men det er FOR lite opplegg i år, og timingen fungerer egentlig ikke
Det har kanskje lett for å skli ut da ja.

Merker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..
Uffda :( får håpe det kommer seg snart at du slipper å holde på o evigheter!! Jeg har holdt på i tre mnd :P

Back
Topp