Skravletråd April

Det hørtes helt håpløst ut:/
Kjedelig når de vekkes. Storesøster holdt på å vekke lillesøster her også midt på natta, men jeg fikk henne heldigvis til å sove igjen:)
Når hun våkner skikkelig, er det umulig å få henne til å sovne. Så jeg var bra sur på han. Og det resultere jo i at hun sov dårligere på dagen, og var ekstremt krevende. Så jeg rakk jobb på håret i og med at han måtte komme seg hje og jeg rett ut døra. Men først bad han meg finne frem klær.til å ha ute på henne og nattaklær og sånt.. så var stressa!

Godt de ikke vekte hverandre helt da :p

Heldig;) jeg hadde ei jordmor jeg til slutt ikke klarte å gå til. Hva snakka dere om så lenge da?:p
Sist svangerskap og fødsel, tanker om nåværende svangerskap og fødsel, ting rundt gutta, eventuelle utfordringer osv osv ;)

Tror det er en sånn dag idag :) godt hunør skal hun ha hvertfall :D med så lite mat i magen og energien er på tipp topp :o
Duracell kanin :p
Hehe, jeg skjønner mange ganger ikke hvordan det går ann å ha så sykt med energi:p

Var hos jm i dag,hadde vist veldig lav blodprosent (sjokka, nei) og fikk m beskjed om t det var ikke rart om jeg var sliten, trøtt og hadde lite energi..
Men kjære deg. Du må ta vare på deg selv ♡ men er det noe og grunnet sykdommen?

Sist svangerskap og fødsel, tanker om nåværende svangerskap og fødsel, ting rundt gutta, eventuelle utfordringer osv osv ;)
Herlig å ha noen man kan snakke om alle tanker rundt det med :)

Back
Topp