Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeHåper alle får en super dag!![]()
Det var fryktelig tidligOj.. Det var tidlig!
Nei, satser på at vi får det snartNoen som vet hva den nye premien er?
Venter i spenning!Noen som vet hva den nye premien er?
Spurte legen om henvisning til fysio da jeg kjente bekkenløsningen kom men han ville ikke skrive ut det til meg siden han mente det ikke var bevist at det funket. Vurderer sykemelding nå snart. Bedriftshelsetjenesten skal være med å se om det går an å tilrettelegge mer for meg eller om sykemelding er eneste utvei. Jeg jobber mye kveld i hjemmesykepleien og da blir kontortid vanskelig. Har ikke barnehageplass til mini før august og da må noen være hjemme på dagtid med han.
Håper det gikk braSå var det å prøve å få mini til å sove litt da. Før han blir overtrøtt og ihvertfall ikke skal sove
Ja legen er merkelig. Går på gravidtrening som jeg får dekket av bedriftshelsetjenesten på jobb da og der er det fysio som leder treningen. Hjelper litt men har kun hatt 1 trening til nå da. Begynte på mandag som varMerkelig lege! Jeg hadde god effekt av fysio. Smertene økte på noe voldsomt men fysio stagnerte dehjalp meg stabilisere bekkenet med trening.
Ja sovnet etterhvertHåper det gikk bra![]()
Har spist en håndfull blåbær jeg ogsåVurderer å finne meg litt frokost. Hadde kun litt bær da jeg sto opp med mini i morges
Fant meg ett par knekkebrød jegHar spist en håndfull blåbær jeg også
Og et par håndfuller potetgull.
Må ha frokost. Trodde mannen snart skulle være kommet hjem. Han skulle ta av 24 timers blodtrykksmåling og hadde da time hos legen, men det var da vel i ni tiden...
Trenger nok litt mer da ja. Har netto spist second breakfast herVurderer å finne meg litt frokost. Hadde kun litt bær da jeg sto opp med mini i morges
Ja var ikke nok med kun litt bærTrenger nok litt mer da ja. Har netto spist second breakfast her
Men hvis du tilsetter litt yoghurt og gryn ved siden av metter det merJa var ikke nok med kun litt bær![]()
Helt sant men hadde ikke det i husMen hvis du tilsetter litt yoghurt og gryn ved siden av metter det mer![]()
Deilig med noen solstrålerDet er nå faktisk sol inn gjennom vinduet her nå. Det holder nok ikke lenge, men er da koselig