Ja kengubarnet ville så gjerneDu prøvde deg på litt fotball ja... Nå syns jeg du skal bli frisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kengubarnet ville så gjerneDu prøvde deg på litt fotball ja... Nå syns jeg du skal bli frisk!
Hører den hosten er langvarig jaUffdafår håpe det kommer seg snart at du slipper å holde på o evigheter!! Jeg har holdt på i tre mnd
![]()
Definitivt, særlig siden det ikke var avklart da de begynte at det var sånn det skulle bli. Vi ble bare satt opp på vakter uten noe vi skulle sagtDet har kanskje lett for å skli ut da ja.
Ja desverreHører den hosten er langvarig ja![]()
Hun minste sluknet med en gang, men hun sovner ofte veldig fort. Håper det går fort for storesøster ogsåForståelig det. Får håpe de sovner greit i kveld![]()
Kan jeg spørre hvorfor du har ekstra oppfølging?Ja, blir det. Skal også ha ekstra oppfølging. Da er det i allefall bra med en jm man går overens med![]()
Sitter med kakao nå. Smakte godtHørtes deilig ut
Det er jo braHun minste sluknet med en gang, men hun sovner ofte veldig fort. Håper det går fort for storesøster også![]()
Store sjangser for å føde prematur da dette ligger i familien, samt fordi jeg har sluttet på ADHD medisiner og da er det ønskelig å forebygge eventuell depresjon eller lignende. Fungerer ikke helt på samme måte uten medisiner som medKan jeg spørre hvorfor du har ekstra oppfølging?
Ja, det er detDet er jo bra. Her sovnet mini også nå, selvsagt i armene mini igjen. Men trøtt var han ihvertfall
![]()
Okei, da er det godt at du følges opp ekstraStore sjangser for å føde prematur da dette ligger i familien, samt fordi jeg har sluttet på ADHD medisiner og da er det ønskelig å forebygge eventuell depresjon eller lignende. Fungerer ikke helt på samme måte uten medisiner som med
Edit: har også pcos
Nei er liksom ingen medisinsk forklaring :/ får satse på at det er tilfeldigOkei, da er det godt at du følges opp ekstra
Har de funnet noen grunn til at bare jentene fødes prematurt da?
Krysser fingrene for detNei er liksom ingen medisinsk forklaring :/ får satse på at det er tilfeldig![]()
Ikke gangsperre, men utrolig hektisk dagTrøtt slapp daffe dag!!
Noen som har gangsperr etter all skravlingen?![]()
Jepp, veldigFornøyd?
Grattis med detNettopp kjøpt meg aktivitetsklokke :-D
Ble polar M400 :-D
Det kan sikkert være en utfordring.Nja har vel alltid slitt med leggingen men prøver å få han til å sovne i egen seng istedenfor i armene mine. Foreløpig står han og leker og legger seg litt ned av og til
Å nei, krise!!Dette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*
Ja det er nydeligHerlig å få fiksa neglene![]()