Var det gøy?På vei hjem fra babysvømming![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det gøy?På vei hjem fra babysvømming![]()
Han jobber retur avdelingen til Arcus gruppen. Knuser vin flasker som har en rift i etikettenSkjønner jeg godtHva jobber han med
Hihi, tenk hvor mye de kommer til å savne degMerker jeg skal være litt borte, overraskende mye ferdigmat på menyen i tiden som kommer![]()
Kan stå med sånne pom pomerHa ha du da
Har ett lite håp om at de er billigere i usa, så jeg skal kjøpe ett par når jeg er der borteJa, de er kanskje det? :/
Ja, sånn "greitatdenerstormage"Ja, du har sånn mage du![]()
Hurra for detDet gjør hun heldigvis![]()
Får igjen, men kællen fikk smell, så da går vi vel i nullÅååja! Ja kan være lurt å se igjennom den ja! Gikk det greit på oppgjøret?
Ja, det kan du nok spare noen kroner påHar ett lite håp om at de er billigere i usa, så jeg skal kjøpe ett par når jeg er der borte![]()
Awwwh![]()
Viktig at dukkene (unnskyld, babyene) og bamsene får plass![]()
blir nok litt for mye sukker på menSå vi må nok fortsette med det. Liker det veldig godt jeg også![]()
Krysser fingre for nattenNår du kommer hjem fra handletur og oppdager at mannen har gitt lillemor på 4 mnd 10-11 skjeer med velling første gangen!!! :O Huff, håper dette går bra med lille magen hennes... ♡
Vel, snakka før jeg hadde vettSå bra![]()
Ok... jaja, kunne vært verre enn å gå i nullFår igjen, men kællen fikk smell, så da går vi vel i null
Er ikke til å unngåDet blir alltid litt ekstra![]()