Skravletråd April

Skal han jobbe så lenge? :o
Ja :O han dro i morges kl 6. Begynte halv 7. Vanlig slakterjobb til 15. Og så overtidsjobb på samme sted i fjøsen til inatt 01 eller 03. sover litt der oppe og så jobb igjen halv 7 til 1530 :(

Det skjønner jeg veldig godt!
Med mini var jeg allerede delvis sykemeldt når jeg var så langt som jeg er nå så er ett under at jeg har holdt så lenge som jeg har. Men gjør det bare for å kunne ta ekstravakter og dermed få litt ekstra penger

Den frista så:p min er så gammel og dårlig. Jeg har ipad, så apple produkter kjenner jeg fra før. Jobbtlf var iphone 4.

Lov å la seg friste i blant ;)
Jeg har en gammel ipod nano bare. Og selv den forstår jeg ikke en dritt av, selv etter å ha hatt den i mange år. Føler det er så tilfeldig hva som skjer når jeg trykker:p

Merker jeg skal være litt borte, overraskende mye ferdigmat på menyen i tiden som kommer :P

Ja :O han dro i morges kl 6. Begynte halv 7. Vanlig slakterjobb til 15. Og så overtidsjobb på samme sted i fjøsen til inatt 01 eller 03. sover litt der oppe og så jobb igjen halv 7 til 1530 :(

Det høres fantastisk slitsomt ut :(
For dere begge :o

Det er ikke sånn hele tiden vel?

Med mini var jeg allerede delvis sykemeldt når jeg var så langt som jeg er nå så er ett under at jeg har holdt så lenge som jeg har. Men gjør det bare for å kunne ta ekstravakter og dermed få litt ekstra penger
Ikke sant. Dere trenger de jo og nå som du skal i ny perm

Back
Topp