Håper du har fått deg litt matHåper på en stille kveld så jeg kanskje får laga meg middag. Blitt spist bare atkins-barer idag og de metter ikke lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har fått deg litt matHåper på en stille kveld så jeg kanskje får laga meg middag. Blitt spist bare atkins-barer idag og de metter ikke lenge
Ja :O han dro i morges kl 6. Begynte halv 7. Vanlig slakterjobb til 15. Og så overtidsjobb på samme sted i fjøsen til inatt 01 eller 03. sover litt der oppe og så jobb igjen halv 7 til 1530Skal han jobbe så lenge?![]()
Mini må bare sovne førstBra det!![]()
Nei. Vet ikke hva jeg skal lageHåper du har fått deg litt mat![]()
Jøss, så trege vi har vært idag!Har ikke tusen innlegg i tråden her engang
Med mini var jeg allerede delvis sykemeldt når jeg var så langt som jeg er nå så er ett under at jeg har holdt så lenge som jeg har. Men gjør det bare for å kunne ta ekstravakter og dermed få litt ekstra pengerDet skjønner jeg veldig godt!
Den frista såmin er så gammel og dårlig. Jeg har ipad, så apple produkter kjenner jeg fra før. Jobbtlf var iphone 4.
Samme her. Har sovet kjempedårlig idag, men sove nå? Neeeheeei!Mini må bare sovne først. Gubben jobber for harde livet med å få han til å sovne men er overtrøtt og skal ihvertfall ikke sove selv om han egentlig er trøtt
Samme her. Burde ta den jeg også. Får ta den til helgen. Må finne ut av litt småting førstMhm. Jeg har utsatt den litt, men.. må vel nesten gå igjennom den. Ææh. Pyton. Ikke forstår jeg den heller![]()
INgen lure kjøper apple produkterHaha. Hvorfor?![]()
Ja :O han dro i morges kl 6. Begynte halv 7. Vanlig slakterjobb til 15. Og så overtidsjobb på samme sted i fjøsen til inatt 01 eller 03. sover litt der oppe og så jobb igjen halv 7 til 1530![]()
Var det gøy?På vei hjem fra babysvømming![]()
Ønsk deg det fra mannen din, du kan sikkert finne på en anledning for å få en gave på spa/massasje en plass.Ja.. men så dyrt også
Ligger litt her oh derJa. Aner ikke hvor de er.lett overalt
Ikke sant. Dere trenger de jo og nå som du skal i ny permMed mini var jeg allerede delvis sykemeldt når jeg var så langt som jeg er nå så er ett under at jeg har holdt så lenge som jeg har. Men gjør det bare for å kunne ta ekstravakter og dermed få litt ekstra penger
Ja jeg vetJøss, så trege vi har vært idag!![]()
Hatt det gøy?På vei hjem fra babysvømming![]()
KjempegøyVar det gøy?