Tror vi manger en delSkal jo være mulig. Meen vet ikke helt hbordan vi ligger an da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi manger en delSkal jo være mulig. Meen vet ikke helt hbordan vi ligger an da...
UFF ja sånna dagar e harda . Speciellt när man er trött å sliten selvÅh. En slik dag på deg også![]()
Mangler maaaangeHvordan ligger vi an på antall innlegg??
Da lurte hun staten da på skattenAkkurat det jeg prøver å forklare til moren min men hun er så sta og mener at de førte opp fradrag på slike ting allerede første året da jeg var liten. Sa til henne at vi har jo ingenting å dokumentere på at vi har hatt pass siden vi ikke har brukt barnepass
Må jeg også gjørePå tallene
Bare vårløk, grønn salat og paprika.YEs i salaten
Ja, skjønner deg godt. Sender deg en klem og håper du får slappe av ikveld ♡UFF ja sånna dagar e harda . Speciellt när man er trött å sliten selv
Da er det vel bare å skravle i vei daMangler maaaange
Vet ikke. Lurer på det selvHvordan ligger vi an på antall innlegg??
Skjønner ikke det jeg. Tenkte vi kunne variere litt og smakte godt synes jegDet er det her også
Deilig daEndelig leggetid for unger. Snart flate ut på sofaen!!!
Hvor mange?Mangler maaaange
Vi får fortsette å skravle uansett og se om noen finner ut av det snartVet ikke. Lurer på det selv
ÅjaVi får fortsette å skravle uansett og se om noen finner ut av det snart![]()
Det må du gjøreMå sjekke ut lillelam![]()
Ble skatten så ille?.![]()
Må sovne først nå daKrysser fingrene![]()