I salaten?Hva ha du i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I salaten?Hva ha du i den?
Skal jo være mulig. Meen vet ikke helt hbordan vi ligger an da...Jeg håper hvertfall det![]()
Turbo denne ungenJa, det har jeg forstått![]()
Håper hun sovner rasktSå bra
Mi skal snart legge seg.
Hehe. Ja, vurderte det. Men blir ikke så lenge mett på detSkjønner det,tenkte bare det gikk fortkylling er mye bedre
![]()
Akkurat det jeg prøver å forklare til moren min men hun er så sta og mener at de førte opp fradrag på slike ting allerede første året da jeg var liten. Sa til henne at vi har jo ingenting å dokumentere på at vi har hatt pass siden vi ikke har brukt barnepassDa har dere ikke rett på fradraget.som du og mener. Det gjelder jo faktisk utgifter til et barn oppad 25.000 kroner. Da må de faktiske kostnadene også kunne dokumenteresvi fikk barn i juli i fjor. Men får ikke fradraget da vi ikke har hatt betalt pass til henne
Ja. Jeg har virkelig lyst å klare det!Så bra! Blir spennende å se idag da
Har marsipankake gulerot kake og nattevakt i kjøleskapet og i fryserenLyst på no...
Så bra!Spiser nå. Det var godt![]()
Åh. Da må jeg kanskje revurdere å besøke siden daDyrt men fint
Jeg har ipad fra før. Så kjenner til konseptetOk!Aldri eid en selv, men lånt søstra min sin. Liker samsungen jeg, og er liksom det som er mest kkent for meg, så holder meg til den. Er veldig fornøyd så
![]()
He he ikke santHehe ,ikke noe som er bedre enn det
Mannen tilterJar du lyst har du lov
Hva da?Lyst på no...
Gjelder å ikke gi oppFår gjøre det ja
Jaa, regner med hun blir ekstra plagetDet skjønner jeg, må gi tuppa en del medisiner for tiden. . Heldigvis varer det ikke evig :/
YEs i salatenI salaten?
Det er viktigGjelder å ikke gi opp![]()
Så koseligNpr vi har treff tar alle med noe. Pleier å spise rundstykker. Så tar noen med.litt pålegg, drikke, frukt ++ så sitter vi og spiser og koser oss i mange timer![]()
Spis noe da?Lyst på no...