Ja lanskje detMå ta en kikk da kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja lanskje detMå ta en kikk da kanskje
Tenkte meg detHehe, gjør jo det![]()
Jeg og!Ja, og jeg har sykt lyst på den
Nærmer seg nåHåper du snart er i mål og kan legge deg vannrett![]()
Hehe du synes det jaHurra, høres bra ut![]()
Det er bra. Tempen ?Yes er det. Sluttet å regne
Trøtte unger og lekserHehe, travel ettermiddag?
Aner ikkw. Akkurat passeDet er bra. Tempen ?
Ooh, det er jo braFikk 9200
Det skjønner jeg, må gi tuppa en del medisiner for tiden. . Heldigvis varer det ikke evig :/Åååh. Byggestøv. Sånt takler ikke astmaen min.var grusomt da gamle husvert begynte å pusse opp gangen vår
Jeg håper hvertfall detOoh, det er jo braTror du vi får til i dag da?
Å, det kan vel være vanskelig ja.Trøtte unger og lekser![]()
Da har dere ikke rett på fradraget.som du og mener. Det gjelder jo faktisk utgifter til et barn oppad 25.000 kroner. Da må de faktiske kostnadene også kunne dokumenteresOff nei. Har diskusjon med moren min ang selvangivelsen. Hun mener vi har krav på skattelette på 25 000 kr siden vi fikk barn på nyttårsaften 2014. Jeg mener ikke siden vi ikke har benyttet oss av betalt barnepass i form av barnehage/dagmamma/Sfo i fjor og slik jeg tolker reglene så gjelder det fradraget hvis en har betalt for pass for barn under 12 år.
Hehe ,ikke noe som er bedre enn detAner ikkw. Akkurat passe
Npr vi har treff tar alle med noe. Pleier å spise rundstykker. Så tar noen med.litt pålegg, drikke, frukt ++ så sitter vi og spiser og koser oss i mange timerVært ute i hele dag på babytreff. Så atkinsbarer er det eneste jeg har fått i meg. Nå er jeg sulten men så sliten at jeg vet ikke hva jeg gidder å lage
Jar du lyst har du lov0åååå har så lyst på den mariusjakken til kb.. men kan jo ikke kjøpe flere jakker nå..
Hihih. Bare prøver noe nyttIPhone? Ditcher du meg?![]()
Kul farge![]()
Jeg og. Men det har ikke bankkontoenJa, og jeg har sykt lyst på den