Oooj, hva har du bestilt ?Har bestilt meg ny tlf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooj, hva har du bestilt ?Har bestilt meg ny tlf![]()
Hehehehe; høres ut som en aktiv ettermiddagTok kjøkkenet og stua jeg. Fant sokker i dusjen og smokkesnora i skoen. Jenta har visst vært litt overalt
Ble redd av all knekkingaHvorfor ikke?nei?har du?"
Det blir alltid litt ekstraJepp og litt ekstra![]()
Ikke som det pleier så vi gikk litt tidligere en normalt L ble litt for sliten for å ligge å plaske til slutt. Hørtes ut som mange andre av barna var enige med hanSå dumtikke oppvarmet?
Er du sånn som har mange forskjellige farger eller holder du deg til ei farge?Veldig kjekt![]()
Jeg har ødelagt en telefon med å miste i bakken. Og det var fordi samboer var uheldig p deisa den ut av hånda mi!Jepp. Og jeg er en MESTER på å miste telefonen i gulvet. Så.. SÅ dyre telefoner kjøper jeg ikke![]()
Ja første utetrening i dagTrener de ute?
Har nok ikke det jeg trengerKyllinggryte?
Fikk 9200Hvordan gikk det i går forresten, med de 8000?
Var det gøy?På vei hjem fra babysvømming![]()
Hehe, har hatt satt opp menyen selv?Merker jeg skal være litt borte, overraskende mye ferdigmat på menyen i tiden som kommer![]()
Her er junior på tur i seng nå og mini holder på å sovneMi sover![]()
Tuppa syns det er mye bedre enn meg da. Jeg foretrekker fiskeboller daYes det er det
jeg hadde det og gutta semulegrynsgrøtJepp
Dere også?
De får tidlig vilje disse småTakkja, hun er en herlig bunt
skikkelig sta sjarmtroll
![]()
Åja, leste at vi ikke mangla så mange som 6000?Er fortsatt håp![]()
Hmm... egg av noe slag?Vært ute i hele dag på babytreff. Så atkinsbarer er det eneste jeg har fått i meg. Nå er jeg sulten men så sliten at jeg vet ikke hva jeg gidder å lage