Rolig i dag?Jobbe til midnatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rolig i dag?Jobbe til midnatt![]()
Kan veldig godt hende jeg synger den feilÅ har hørt annen versjon jeg
So ro lillemann
Hurra, høres bra utLover å skravle til fingrene får krampe senere![]()
Det må jo tilÅ litt rydding
Skravle så vi når 10 000Barn er lagt. Mannen er på trening. Så satt man her dawhat to do?
Det må det jaDet må jo til![]()
Ja merker det til tider er ganske tungt. Mye gåing mellom pasienter, trapper, heiser, ugunstige arbeidssituasjoner siden vi er hjemme hos pasienter med gjerne trange rom, dårlig med hjelpemidler, osv. De var med fra bedriftshelsetjenesten på gravidtreningen igår og vi skulle fulle ut skjema som hun tok med seg. Der skulle vi skrive om vi hadde plager av noe slag, om vi fikk tilrettelagt på jobb og om vi evt ønsket hjelp fra bedriftshelsetjenesten til å prate med sjefen om tilretteleggingUff. Høres ut som du har det for tungt på jobb likevel![]()
Håper du har hatt en fin ettermiddagPhuuu...
Da er alle ungene hentet og vi ha kommet oss hjem.
Må bare sitte ned 5 minutter før jeg begynner med middagen
He he sung som du vil duKan veldig godt hende jeg synger den feiler bare slik jeg er blitt vant til den.
og eneste sang som roer henne
Hva spiste dere?Straks middag her også nå![]()
Hva slags tlf?Har bestilt meg ny tlf![]()
Jeg har nettopp lagt barn.God kveld alle sammen!
Hva gjør dere i kveld?
Jeg har funnet frem chips og dip. Skal kose meg maksimalt med litt selvangivelse nå -.-
Skravle?Barn er lagt. Mannen er på trening. Så satt man her dawhat to do?
Han får bruke tøflerNei...og ble det sko på han da!!?? Neiiida. Gir opp!!
Snakker om å levere de gamle til skomaker haha
Tok kjøkkenet og stua jeg. Fant sokker i dusjen og smokkesnora i skoen. Jenta har visst vært litt overaltDet må det ja
Grattis med detSnuppa har fått barnehageplass!!!!
Ha ha såpass jaTok kjøkkenet og stua jeg. Fant sokker i dusjen og smokkesnora i skoen. Jenta har visst vært litt overalt