Sov så, lille venn. Nå er dagen over. Alle barn i alle land, ligger nå og sover.Den har jeg ikke hørt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov så, lille venn. Nå er dagen over. Alle barn i alle land, ligger nå og sover.Den har jeg ikke hørt
Hehe, gjør jo detDa kommer du på masse å skravle om til du er ferdig på jobb![]()
Og at det ikke blir nattskrekkKrysser fingrene for drt
Åh. En slik dag på deg ogsåJa hoppas det känner eg er helt utsliten idag. Har liksom ikke fått fri 10 minut fra henne på hela dagen
Håper du snart er i mål og kan legge deg vannrettKlart å ikke sovneyey!!! Da gjenstår kun ettermiddagens små og store utfordringer før jeg kan flate ut på sofaen
![]()
Og mamma i skravlingGutta på fotballtrening
Wohoo. La oss få det tallet til null daHvem er denne 6.000 igjen alle prater om, det er da bare 4.725 igjen![]()
Travel mannMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Ser nok ikke han før 21 i kveld!
Å har hørt annen versjon jegSov så, lille venn. Nå er dagen over. Alle barn i alle land, ligger nå og sover.
Tatt seg opp nå ser jegMangler nesten 6000 innlegg
Det var det før u dagHvem er denne 6.000 igjen alle prater om, det er da bare 4.725 igjen![]()
Yes har det nåTatt seg opp nå ser jeg![]()
Bedre nåJeg skjønte det ja:/
Tirsdag er en travel dag for gubbenTravel mann![]()
Å litt ryddingOg mamma i skravling![]()
Alltid noe ekstraPleier ofte bli litt ekstra
Håper det roer seg straks![]()
Jobbe til midnattHva er planene for ettermiddagen?
Skravle så klartBarn er lagt. Mannen er på trening. Så satt man her dawhat to do?