Skravletråd April

Skal bestemor passe lille?:)
Så flink du er da!
Ja bestemor kommer en gang i uken, slik at jeg kan få unna gjort ting som er vanskelig med den lille på slep eller eks huset. men vi tar også dette som vår mamma og datter tid viss jeg ikke skal noe spesielt;)

Da var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P

Klart å ikke sovne :P yey!!! Da gjenstår kun ettermiddagens små og store utfordringer før jeg kan flate ut på sofaen ;)

Da var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P
Kos dere på svømming

Mannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"

Ser nok ikke han før 21 i kveld!

Så produktiv du er idag :D
Kos dere på babysvømming :)

Back
Topp